• yaz.h

GIFTA! Bilder mm...www.osman.se

Det var så underbart! Skulle kunna göra om allting och få uppleva denna underbara dag om igen...

Ni kan se på bilder, läsa om våran dag, läsa om honey-moon och en massa annat kul på sajten: www.osman.se

Ja, ingenting kunde ha gått bättre än lördag den 15 juli 2006! Har min man att tacka för den GRYMMA planeringen!!!

*puff* till er som har det framför sig ;)

• Svar på tråden GIFTA! Bilder mm...www.osman.se
  • yaz.h

Bruden Tina: Jag hyrde den på Princessa i Södertälje, det är en Maggie Sottero "Tuscany".

Vad kul att ni gillar sidan, tack för era fina kommentarer!

• yaz.h

fruWiklund: Jag kan absolut rekommendera honom, jätte duktig, professionell och visste verkligen vad han gjorde. Vi tog med honom ut 1 månad innan bröloppet så han fick reka platsen och han hittade de bästa ställena att ta bilder på så när det var dags så var det bara att gå dit, jätte smidigt! Då han jobbar på samma företag som min man så gick det hela ännu smidigare! De kände varandra sen tidigare.

WimZy: Assistenten både fotade och hjälpte fotografen med ljussättningen mm. Under vigseln var båda väldigt aktiva och tog massor av bilder vilket var bra då man fick bilder från olika vinklar.

Lycka till med era förberedelser och tack för era kommentarer :)

• yaz.h

CicciL: Skorna köpte jag på Wedins, hittade de av en ren slump, men otroligt vackra var de för det :)

Jag kommer inte att använda de något mer, vad har du för storlek? ;)

• yaz.h

Kolla in filmsnutten från vårt bröllop!

www.osman.se/newlywed/

Latest updated
    2006-08-30 The wedding movie (Click on link)

Hihi...*puff*

• yaz.h

Jag håller tummarna för er! Mitt allra säkraste tips till er är: Njut av varje sekund, dokumentera allt så kan ni njuta av dagen "D" månader efteråt!

Kram!

• yaz.h

Oj så kul att läsa era inlägg, jag blir så glaaaaad!

Loppan från Sthlm:
    Vi fick tag i en jätte duktig kille som filmade allt, från början till slut! Han redigerade och fixade musiken till en 1.20 lång bröllopsfilm. Den snutten på hemsidan är ihopmixad från hela dagen.

Han gjorde ett grymt jobb och la ner jätte mycket tid, vi betalade ca 5000 för allt! "Kompispris". Han tycker sånt är kul och så blev det en bra merit

• yaz.h

Hihi...ni är så gulliga!

För er som vill ha info om filmaren så kan ni maila till amad@osman.se

• yaz.h

Vad trevligt att läsa era inlägg! Så glad man blir

Vi var på bröllopsresa i Tanzania & Kenya!

Vecka1) var vi på Zanzibar, lyx i 6 dagar, tog det lugnt efter bröllopet.

Vecka2) var det dags för äventyr i Kenya, safari i 4-5 dagar, coolt som F*n!

Det var perfekt med både relax och så lite spänning på slutet

Rekommenderas!!!

• yaz.h

18aug07: Vi kan starkt rekommendera www.africansafari.se som var våran researrangör. Väldigt personliga med presentation av resan och allt därtill. Allt var skräddarsytt efter våra önskemål och budget.
    Lycka till!

• yaz.h

Vi skräddarsydde resan på ca 37.000/p.p. för 2 veckor, inklusive allt.

Dem planerar resan efter era önskemål och budget ;)

Svar på tråden GIFTA! Bilder mm...www.osman.se