Bokat tid, vad väljer jag?
KOPPARSPIRAL!!
Här har ni en ung förespråkare för KOPPARSPIRAL samt MENSKOPPEN: alla som kan, använd dessa. Jag har själv kopparspiralen och nu, ett år senare, mår jag SÅ BRA. Det är helt jävla galet att man ätit p-piller och skadat sig själv mentalt som fysiskt i fem hela år, helt otroligt att barnmorskor och gynekologer inte kommit längre än så i sitt kunnande. Nu ska jag inte dra alla under samma kam, men de jag sprungit in i har alla berättat samma dräpande historier om hur de blivit rådda till olika preparat med hormoner i som de ska testa i "minst tre månader". Jag vill vända på det hela och istället be dem råda unga att försöka med kopparspiral. De som kan ha den ska skatta sig lyckliga, för den är HELT NATURLIG. Du har ägglossning, dina slemhinnor är utmärkt fuktiga och du har din sexlust till tusen! Du är dig själv helt enkelt och det är fantastiskt.
Menskoppen är just vad det låter som, en lite kopp som skapar ett vakuum i kissimurran och samlar upp blod som man sedan tömmer i toaletten. Jag har aldrig testat det men ska beställa en i slutet av månaden. ALla jag pratat med om detta tycker den är FANTASTISK och fattar inte hur Sveriges alla damtidningar och andra informationsmedium har kunnat MISSA något så revolutionerande. Den är gjord i silikon, stör ej ph-balansen, du kan simma, sporta etc, för vissa tar den bort lite av mensvärken och du kan ha den inne även när du sover. Den kostar 265 kr och räcker i tio år. Slår man ut förbrukning av bindor etc kommer man minst upp i 7000 kr under denna tid, MINST.
Så. Där har du mina tips. Helt jädra vattentätt ;) alla som kan bör göra såhär enligt min mening.