• Mia81

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

Tjolahoppsanhejsan!!

Skalman, handlar den första historien om en "kompis" till dig?hihi:D

Om vi nu ska snacka lite seriösa bröllopsgrejer så vi får behålla tråden... Min man gifter sig i kilt och min tärna har inga tänder!!:D:D:D

• Mia81

Oj vad världen är liten! Inte visste jag att du och min tärna är släkt.

Jag har fruktansvärda smärtor i benet! Har du nåt tips på nån huskur mot amputerade ben??

• Mia81

Men hallåååå!! Det var du som började ju! Hon ser förresten ut som en kamel och hon älskar bananer så det kan ju knappast vara nån annan!:D:D:D

Jag kanske ska berätta att dom amputerade båda benen. Dom råkade ta fel ben första gången.. men, men det är sånt som händer. Kryckorna från SJ funkar sådär.. det fanns nämligen bara en kvar och det var helt slut på proteser.

• Mia81

Ja, ja man kan ju inte deppa ihop bara för att man inte har några ben. Jag skuttar runt på min krycka, äter bananer och klappar kameler. Livet leker och solen skiner!!

Vart tog skalman vägen? Borde vara dags att vakna snart.

• Mia81

Jasså, var det SL!? Typiskt mig.. Får nog käka lite mer bananer så jag blir lika smart som dig och skalman

• Mia81

Välkommen oms!! Jag är Mia och jag är helt supernormal till skillnad från mina kompisar.

Det är sååååå tråkigt att jobba!! Jag skulle nog behöva en cirkusbuffalo här som sällskap.. Eller en mammut! Mammutar är mina favvodjur, så himmlans gosiga å snälla

• Mia81

Shit skalman!! Varje gång jag skriver nåt så ringer din töntiga klocka!

• Mia81

Jag börjar tro att du inte tycker om mig längre..:( Är det för att jag har tänder?

• Mia81

Äh, jag skuttar väl ut på min krycka å får cancer ist

• Mia81

Jag har ju inte gift mig än så jag tänkte lägga ut min önskelista här så ni vet vad ni ska ge mig.

* Årsförbrukning av BANANER
    * En papput till min mammut
    * En microvågsugn( så jag får ordning på skinkhalvorna)
    * En krycka

Så, nu vet ni vad jag vill ha så det är bara att ni shoppar loss

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla