OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
Nu måste jag gå ronden så jag återkommer sen...
Nu måste jag gå ronden så jag återkommer sen...
Mia, jag kan redan nu säga grattis!!!
Jag fick en papput och den tar för stor plats i vårat tält så den kommer du att få av mig.
Dessutom så bor jag granne med Svenska Statens Handikappade Hjälpmedelscentral som har loppmarknad varje veckodag i nästan varje vecka under två år, med undantag för sena kvällar och tidiga förmiddagar och lunch imellan...Där har jag stulit en jättefin rullstoj med handbroms, solsting och kappuchong- Den vill jag att du ska ha! Den ska du få av mig!
...det är inte en rullstoj jag har stulit utan en rullskoj...det är en viss skillnad faktiskt på stoj o skoj...
...eftersom skalman säger att jag har katt så måste jag gå och byta i dens bajslåda, tror jag...det kanske är därför det luktar så förbannat illa i vårat tält...Jag trodde att det var min gubbes andedräkt så jag sa att han höll på att ruttna inifrån och drog ut alla hans tänder...vad gör jag nu då?
Åh mia vad du är omtänksam!
Jag bor redan i arabien så det är inga som helst problem för mig att närvara på din stora dag!
Besök mig när ni landar...Ca en kilometer i riktning västöster/norröster ligger det en campingplats, nära en kamelcaravan vid oasens mittlinje och palmen som inte syns- där bor jag och min familj! Det blåvitrandiga tältet med gula prickar är vårat! Välkommen
Nej, nu blev det fel...tältet syns inte mer än vad palmen gör men det finns en karta på flygplansstolen som ni kan ha nytta av...
Åh...den vänstraste pyramiden till höger om den som ligger i mitten heter Tutt-anch-amon- ett populärt äktenskapsnäste!
Årtalet är helt okey för mig, då hinner jag ju dessutom städa. Ni är så välkomna allihop!
Är det bara din blivande man som följer med eller kommer din älskare också?
Delar ni i sådana fall säng?
Åja, inte för att det är ont om plats i mitt tält men det kan ju vara bra att veta så att alla känner sig välkomna till sängs!
Äsch, nu blev det ju fel igen...Inte heter den Tutt-anch-amon, det heter ju den högra...Den ni ska gifta er i heter ju Sfinxen...fel av mig.
Kanske borde ni få papputen redan nu?
Jag tror att den går lite snabbare, faktiskt...Enligt mina beräkningar så skulle ni då kunna vara framme.....få se här nu.....mja...ca 3010,8 ungefär...
Men hörru skalman...tror du att du kan hoppa...eller snigla dig in här och göra grova påhopp som är anmälningsbara, va? Tror du det?
Nu har vi andra inte anpassat oss efter din klocka och tråkiga tider så här har livet gått vidare förstår du!
Vi är numera lite värdsvana och det har gått med en fart som du aldrig kommer att komma uppi eftersom du bara har snigelkrafter under skalet när vi har papputkrafter!
Om du använder din inte-ligens till att läsa om mitt inlägg så kan du se att jag INTE stal en skoj från någon handikappat utan jag stal den från en inrättning som har loppor! Den loppan som hade skojen innan har förmodligen dött, fattar du väl!
Dra ur korken nu och kom in i matchen...eller är ditt kontor för tillfället obemannat???