• ninjan

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

nä, jag har hår, inte skallig! Skalman är grön och äter bananer. Jag är vit, för jag är så blek.

• ninjan

förstår du att klockan är halv ett snart (här iaf) och min sambo ligger och sover! Då spelar det ju ingen roll om du använder cirkelsåg eller synvinkel! DEt blir bara en enda stor synvilla!

• ninjan

hmmm jag tror att det är ca fem st. Men igår tappade jag ett så jag är inte säker längre. Bäst att ta på den skottsäkra västen! Jag äter inte bananer. De luktar doktor! Hur många fötter har du själv då?

• ninjan

jag vill ju så gärna se när du tuggar. Och så vill jag räkna alla dina tre tänder! Men nu ska jag inte skriva förrän du har skrivit :D

• ninjan

jag har inte skoskav, men tånaglar.

• ninjan

vems är allt sågspån då? Tomtens? Farmors? Fjärillens?

• ninjan

nu ska jag lägga mej i den breda sängen och vänta på bussen... godnatt knäppa ni!

• ninjan

vem är det som kör över tanter? Och varför är det rågmjöl i måttet?

• ninjan

tvål och bananer kan bli en god blandning. Bara man ser till att skrubba riktigt ordentligt så. Men om tomten ska få smaka vet jag inte, han har nog inte varit så snäll i år.

• ninjan

har tomten ätit upp er eller är ni ute och cyklar på bananer??

• ninjan

man ska hålla sina löften! Även om de ges på loftet, med tomten som enda vittne!

• ninjan

det kanske var en person.. pers-son.

Hur många gånger måste man räkna för att komma till 1000? Det har jag funderat på hela dagen!

• ninjan

antiloop, det är väl en sån som är emot såna som loopar? ..eller har loppor?

• ninjan

det är ett an(us)grepp som heter duga det.

• ninjan

på en öde ö passar även förspel och förtrolighet. Men ingen förmaning! Det skulle vara förödande! Och det behövs inte, eftersom man redan skulle vara på en öde ö!

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla