OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
en rastabjörn
en rastabjörn
näe jag har inte eldat upp min slöja än.. jag håller på och gör den ny av gamla hörlurar som jag hittade bredvid en gammal soptunna bredvid ett gammalt toasäte som stog bredvid ett hus som det bodde tre björnar på ohc deras granne hade en varg som hade ätit en rödluvad tjej som hade tappat hörlurar
jag vet faktiskt inte för att jag gör juh bara min slöja av dom
Oms vilken stad e du ifrån? tänkte att jag kanske känner någon där som känner någon som känner någon som kan göra likadan slöja till dig
oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj
oo stockholmo.... woooow.. vart där? jag vet the plazes you know.. is it a ghetto???
e-tuna du och tiden ni är bästisar eller hur. jag var tvungen och åka till ica maxi och köpa bananer!!! FOR REAL! ska juh sååå äta bananer med choklad .. mmmm nice va ? e ni avisar? va va va?? jesus .. vad e det du gör då e-tuna? vad ? berätta då? vad fan säg då?
du ska inte bli anonym hur ska vi veta då vad du heter.. jag har precis kollat vart du bor i eniro och juh nu tror jag hittar hem till din tält så du kan ha besök av en finne och kan vara ute och se det du tror du ser.. kanske en hoj åkande mia eller nånting..
visst är vägbeskrivningen: ta höger från kaktusträdet, därefter följer du vägen tills du kör förbi pingvinfarmen och sen vänster från mammutarna och höger förbi bananplantaget och sen bakåt tills du möter en gående tält?
snart ska vi fira ;)
nuuuuuuuuuuuuu skaaaaa viiiiiiii fiiiiiiiirrrraaaaaaaa vårat 200:nde inlägg!
grattis tjejer vi har kommit till två hundra helt meningslösa, helt onödiga inlägg utan att bli anmälda :d:d:d:d:d