• wintersaga

Min blivande blev kidnappad imorse!!

Jag fick veta det tidigare men min älskling hade inte den blekaste aning. Han misstänkte att något skulle hända i helgen, inte idag

Strax efter 5 imorse smög vännerna in. Jag hade sett till att dörren var upplåst åt dem. De filmade, tog kort och var knäpptysta. Min blivandes kommentar var: - Åh nej! och så suckade han Tervligt sätt att vakna på, eller hur?

De tog på honom en svart huva som de knöt fast. Jag påpekade att han inte hade något på underkroppen och fick assistera honom med kalsongerna. Sedan gick de iväg med honom... Jag hade dock fått instruktioner om att packa en väska åt honom med kläder och handduk. Tydligen skulle han få simma efter en flaska i hamnen.

Nyss kom en av killarna för att hämta skor, de hade nämligen lyckats ta hans arbetsskor så nu hade han skavsår och en del alkohol i sig... Han sa även att han var väldigt färggrann för tillfället. De skulle spela paintball vet jag men jag tror inte att de hunnit med det än. Undrar vad de hållt på med

De hade tydligen redan filmat en massa! Ska bli hur kul som helst att se!!

Jag undrar i vilket skick han kommer komma hem i om han redan nu har fått i sig massa tequila! Tycker det här är så kul! Skulle helst varit med själv men men... Fär nöja mig med att höra om allt sen

• Svar på tråden Min blivande blev kidnappad imorse!!
  • Flinga

Min pojkväns kompisar kan vara så elaka så jag vet inte om jag hade lämnat dörren öppen för dem.

Hade nog förvarnat honom och skickat iväg honom med taxi i natten till okänt mål.

Killar kan vara så taskiga.

• Hoppas på ett ja

Ja min sambo blev också tagen på jobbet i morse. Han hade nog sina aningar om att något skulle ske i helgen, då jag blev hippad förra helgen. Men han trodde nog inte att de skulle ta honom idag på jobbet. Jag vet på ett ungefär vad som ska hända och det är inte så hemskt. Jag vet att han som håller i det har varit ganska snäll så jag är inte speciellt rädd faktiskt. Skönt dock att han inte ska sova hemma inatt. Han sover hos sin bestman...

• wintersaga

Hasselskog
    Hade de varit elaka hade jag inte heller gjort det. Nu har jag dock fullt förtroende för dessa killar.

Själv ser jag fram emot att hann kommer hem. Vill ju höra vad som hänt!

• Nilla79

Min blivande blev också kidnappad idag på jobb. Varken han eller jag hade en aning. Undrar vad dom hittar på. Spännande är det i varje fall.
    Jag har ju min möhippa framför mig så nu gäller det att vara på sin vakt.

• wintersaga

Är inte så superglad på hans kompisar för tillfället. Min kära har nämligen blivit skjuten på med både soft air gun och painballgevär.... Så han är ganska blåslagen!!

Han har dock haft riktigt roligt även om de mesta verkar ha gått ut på att pressa honom till max och försöka 'knäcka' honom i alla fall under dagen. På kvällen hade de mest trevligt tillsammans och åt och drack gott. Han hade nog kul mycket tack vare att de inte lyckades knäcka honom.

Ja ja, huvudsaken är att han är nöjd. Jag skulle dock blvit stortokig om mina vänner gjort samma sak mot mig. Men killar funkar visst annorlunda, hävdelsebehov och sånt.

Nilla79:
    Min möhippa har varit och den var helt suverän!! Hmm, kanske skulle lägga ut berättelsen här... Hoppas din också blir bra och att din blivande kommer hem er helskinnad än min

• lolabe

Min sambo är ute på svensexa idag. De kom och hämtade honom i morse, men jag har ingen aning om vad de skulle göra. De hade dock massor av väskor och grejer med sig, hmmm. Jag fick plocka ihop lite finkläder till honom, så jag tror att de ska ut någonstans ikväll. Problemet är att de vare sig fick med nycklar eller mobiltelefon, så jag vet inte hur han ska komma in i vår lägenhet?? Jaja, det är deras problem (fast det kanske blir mitt, jag vet inte...) jag ska iaf ut med mina kompisar ikväll...

• Nilla79

Hej wintersaga.
    Min M2B kom hem nästan hel. Han hade ont i ett knä men hade haft en kanon rolig dag. Så glad för hans skull.

Nu är det bara jag som väntar och väntar.

Svar på tråden Min blivande blev kidnappad imorse!!