Min blivande blev kidnappad imorse!!
Jag fick veta det tidigare men min älskling hade inte den blekaste aning. Han misstänkte att något skulle hända i helgen, inte idag
Strax efter 5 imorse smög vännerna in. Jag hade sett till att dörren var upplåst åt dem. De filmade, tog kort och var knäpptysta. Min blivandes kommentar var: - Åh nej! och så suckade han Tervligt sätt att vakna på, eller hur?
De tog på honom en svart huva som de knöt fast. Jag påpekade att han inte hade något på underkroppen och fick assistera honom med kalsongerna. Sedan gick de iväg med honom... Jag hade dock fått instruktioner om att packa en väska åt honom med kläder och handduk. Tydligen skulle han få simma efter en flaska i hamnen.
Nyss kom en av killarna för att hämta skor, de hade nämligen lyckats ta hans arbetsskor så nu hade han skavsår och en del alkohol i sig... Han sa även att han var väldigt färggrann för tillfället. De skulle spela paintball vet jag men jag tror inte att de hunnit med det än. Undrar vad de hållt på med
De hade tydligen redan filmat en massa! Ska bli hur kul som helst att se!!
Jag undrar i vilket skick han kommer komma hem i om han redan nu har fått i sig massa tequila! Tycker det här är så kul! Skulle helst varit med själv men men... Fär nöja mig med att höra om allt sen