• Min-Ah

Mitt bröllop blev så hemskt!!! (detta blev låååångt)

Hej, kära du!

Usch! föstår verkligen att du är besviken och ledsen över hur det blev på ert bröllop!!

Tycker det är otroligt DÅLIGT att de som lovat ställa upp för er och hjälpa till med förberedelserna misskötte sig så fatalt!!!
    Så GÖR man bara INTE!!
    Man behöver ju all tid i världen för att hinna förbereda allt och kunna slappna av och hinna NJUTA av sin dag också!!

Så dåligt av din chef (han som du hade just då) att inte hålla ord! Veckan innan bröllopet måste man få tid att hinna med allt det sista!

Det är ju verkligen INTE meningen att brudparet själva skall hålla på att "flänga runt" så mycket att de inte ens hinner varken sova eller äta ordentligt!
    Mat och sömn är otroligt viktigt för att orka med hela bröllopsdagen!

Tycker era medhjälpare borde skämmas!
    Nu kan man ju inte hjälpa att man blir sjuk, men hon verkade ju inte "dödssjuk" i alla fall! man får ju försöka ställa upp ändå eller ordna någon "stand in" åt en!

Jättetrist med de gäster som stack hem till fotboll etc! Så gör man ju inte heller! Då är det ju bättre att inte komma alls!

Skönt att din make är förstående!
    Tycker också att ni gott kan resa bort och "gifta om er"! Rå om varandra i LUGN OCH RO, utan stress och missöden!

Nu är ju ert bröllop redan gjort, igenting att göra åt det!
    Men kanske kan det kompensera lite i all fall!

Lycka till på alla sätt!
    Kramar! / Sofia

PS. Talar av egen erfarenhet (gifte mig 23/7 2005) om det här med tidsscheman och planering och förberedelser!

Svar på tråden Mitt bröllop blev så hemskt!!! (detta blev låååångt)