• snartdax

Ingen möhippa ?

Hej alla glada brudar å blivande brudar!! Vi gifter oss snart och nästa helg blir min blivande nappad . jag är jätteengagerad för jag vet att de kommer göra det till en dag han aldrig glömmer. Mina vänner har gjort lite försägningar till mig om möhippan men det spelar ingen roll, jag har ändå inte vetat ngt. Men i o med försägningarna har man ju förväntat sig en hippa.. Igår träffade jag en av de engagerade i bröllopet och hon sa 'det har varit så mkt strul, så bli inte för besviken om det inte blir ngn möhippa'...
    Jag har alltid sagt och tyckt att en möhippa/svensexa inte är något man ska förvänta sig att få men får man det är det ju en fantastisk bonus.. Men i o med att folk försagt sig lite om hippan har man ju förväntat sig en och jag blev faktiskt lite ledsen (trodde jag inte att jag skulle bli men som sagt med det som jag skrivit innan, så blev jag iallfall det ) Blä vad tråkigt om man nu inte får ngn - fast man har ju ändå den största dagen i ens liv framför sig

Kramen

• Svar på tråden Ingen möhippa ?
  • råsten

Lugn.... du får nog hålla dig lite till :)

• snartdax

absolut, det gör jag också.. Jag vill itne låta som en sån som kräver en möhippa men i o med kommentaren igår blev jag väldans tveksam till om ja får en å får jag en kommer jag tänka att de haft en himla massa strul med att fixa den, vill juh inte att folk ska behöva engagera sig om det inte löser sig

• Hur gör du...

...och det kan inte vara så att de luras med dig för att du ska TRO att det inte blir något...??

• snartdax

... vet inte...!! men hon nämde även personer som betett sig konstigt, so what do I know...

• amr

Man kan hippas även efter bröllopet...
    Hinta lite till din vännina att du faktiskt förstått att något var på gång och att du faktiskt började se fram emot det samt att det känns lite tråkigt att det strulat. Kanske förstår hon att det räcker med några stycken för att arrangera en lite hippa, alla behöver inte vara med.
    Lycka till med bröllopet!

Svar på tråden Ingen möhippa ?