Inlägg från: Lina & Gustav |Visa alla inlägg
  • Lina & Gustav

Fotografens bilder

Nu har vi änligen fått bilderna som fotografen tog. Gå gärna in och kika!

www.linaochgustav.se/

• Svar på tråden Fotografens bilder
  • Lina & Gustav

davesbrud77 - de kommer ifrån Pärlshoppen i stockholm. Jag hade med mig en bild av en brud (som jag hittat här på BT) och sa att jag vill ha liknande hennes

• Lina & Gustav

davesbrud77 - Själv bor jag i Karlstad, men du kan skicka en bild till dom i posten, och sen skickar de örhängena till dig. Jag lämnade in bilden när jag var i Sthlm, men sen skickades de till Karlstad.

• Lina & Gustav

Heidegger - Oj vad snällt sagt! Blir alldeles röd om kinderna

madelyn - pärlorna kom ifrån en brudbutik i degerfors. kommer inte ihåg vad den heter, men det finns bara en där.

Glader34 - Vi hade hemskt svårt att hitta en bra fotograf till bröllopet. Vi åkte till olika studios och tittade på bilder, men alla var så stela. Vår fotograf är egentligen fotograf åt VärmlandsTidningen, och mamma kände henne genom en bekant. på så vis var det.

Beling - Just Married tröjorna är beställda på rofa.se Snabba på att beställa så du hinner få dom innan resan Var super kul, fick lite gratis champagne osv pga av dem.

JennyS - Tyvärr har hon ingen hemsida (än) eftersom hon inte gör bröllop så ofta. Hon tog 5000kr, och då var hon med ifrån kl 9 - 19. Du kan få hennes nummer om du är intresserad.

Mi Vida - Ja Aruba var verkligen nderbart, det kan jag rekommendera. Ett riktigt lyxigt slö liv levde vi där. Inget jag brukar vilja ha på min semester, men perfekt för smekmånad

• Lina & Gustav

Hennes nummer är: 070-7530374

• Lina & Gustav

zabby - typsnittet heter scriptina och finn s gratis att ladda ner på nätet.
    Klänningen sydde jag upp i Bangkok i våras, så den är lite svårare att få tag i

• Lina & Gustav

Vill bara tillägga att jag inte kan lova någon något speciellt pris hos fotografen, eftersom hon kände min mamma fick vi "kompis pris".

Svar på tråden Fotografens bilder