"15juli06" är numera FRU!!! m bilder
Så här på dagen en månad efter bröllopet kommer en liten "rapport" :)
På fredagen skulle det sista på festprogrammen fixas. Med hjälp av goda vänner och champange var vi färdiga kl 02.00 på natten. Och lite små berusad hade man lyckats bli. Vi hade en så skojig och avslappnad kväll att man knappt tänkte på att det var bröllop dagen efter.
Jag vaknade första gången 05.30 och hade så svårt att somna om, men med god vilja gick det! Så när klockan ringde 08.00 var det bara att masa sig upp. (då var jag lite små skraj för bakfylla, men tack och lov höll den sig borta) . Efter en snabb dusch slängde jag på mitt träningställ och skulle bege mig till frissan. I garderoben hittar jag brudparet till tårtan, så nära var det att det blev glömt!
Hos frissan gick allt på räls och kl 14.00 var jag klar. Och gud vad jag kände mig vacker när allt var på plats. Slöjan som jag tvekat om länge, fick till slut vara med.
På väg till kyrkan hämtade vi min bukett, som jag som tur var hade varit och kollat på fredagen. För då hade den varit för rosa och lite liten, men nu var den bara så perfekt den kunde bli.
Vigslen gick smidigt den bara kunde, men alla verkade ha sett mitt väldigt djupan andetag jag tog precis innan jag gick in. Jag hade varit cool lugn innan, men när våra pojkar kom och mötte mig i dörren var tårarna nära.
Efter vigslen åkte vi till fotografen och tog bilder. Vår tärna och bestman tog barnen och åkte till barnvakten, vilket gjorde att vi sparade nästan en timma.
Senare var det "uppsamling" vid festlokalen. Givetvis lykades jag spilla en bricka champange över den stackars servitrisen som serverade mig.
Vi åt en fantastisk middag, med många underbara tal. Och vår toastmaster höll en hög nivå på underhållningen.
Efter tårtan var det PARTY!!!!
Här kan ni kika på bilder
www.supernemo.se