• Roslagsbrud

Roslagsbrud har blivit en ärbar kvinna...

Så har då även jag klarat biffen! Roligt har det varit att gifta sig på "äldre" dar, kan varmt rekommenderas!

roslagsbrud.blogspot.com/

• Svar på tråden Roslagsbrud har blivit en ärbar kvinna...
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

Grattis!!

Vad vackert

• Kirsto

Vilken fin berättelse! Roligt att ni har lagt ut texterna ni hade i er vigselakt. Inspirerande och rörande. Stort grattis till er båda!

• jocelyn

Grattis! Väldigt vackra bilder :)

• Roslagsbrud

Tack alla och lycka till till er som har ert roliga kvar!

• viktualia

Vilken cool blogg/hemsida!! Smart sätt att visa bilder och tacka alla som var med!

• carina6 nu gift

Grattis till Ert vackra bröllop

Jag är också en mogen kvinna som äntligen ska gifta mig. Har försökt under många herrans årmen tji, och äntligen efter 13 år tillsamans så friar han helt oförväntat.
    Jag är så lycklig och det är våra 7 barn också
    mvh Carina

• Roslagsbrud

Carina: vad häftigt att du ska gifta dig! Det är du verkligen värd som gett honom 7 barn

Berätta gärna hur ni vill ha bröllopet!

• *glitter*

Så fina ni var , ett mycket vackert par!
    Din klänning och dina skor var helt underbara.
    Får jag fråga vad det kostade att sy upp klänningen? Skulle absolut kunna tänka mig någonting liknande.
    Kram

• idanna

Ett stort Grattis :) Ni såg riktigt fina ut!!
    Själv så får jag uppleva den stora dagen i Danmark istället för Roslagen och den GODA tårtan från Smulan :( snyfffft. Men men det får gå :)
    Grattis och Lycka till!!

• Roslagsbrud

Glitter: Klänningen kostade 6000 kr. Man får då ha i åtanke att den dels är i siden, dels sytt av en sömmerska och att vissa detaljer är handsydda, dels att den är unik, dvs att du hittar inte den någon annanstans. Det är i alla fall dessa argument jag använder mig av när det dåliga samvetet sätter in! Men säg ingenting till min man - han är lyckligt ovetandes...

• Roslagsbrud

idanna: att gifta sig i Danmark är väl inte det sämsta! Grattis och lycka till!

• Roslagsbrud

Glitter igen: skorna är från Angela C. Söta med guldremmar och strass detaljer.

• *glitter*

Tack för ditt svar Roslagsbrud.
    Lycka till som man och hustru.

• mattesbrud06

Stort grattis till er båda!

Ni ser fantastisk vackra ut på alla bilder.
    Ni hade verkligen tur med vädret också
    denna dag.

Vi gifte oss på Vätö på samma dag som Er.
    Det var såååå underbart, eller hur.

Lycka till!

• Roslagsbrud

Tack Mattesbrud! Vätökyrka är jätte fin så där valde ni rätt! Och ni fick också visa upp Roslagen när det är som bäst...

Svar på tråden Roslagsbrud har blivit en ärbar kvinna...