• helena_h

22 juli 2006, helenas bröllop!

Hej!

Nu äntligen har jag kommit mig för att skriva lite om mitt bröllop! Dagen blev i alla fall väldigt fin! På alla sätt och vis. På förmiddagen var det alldeles grått ute, och rapporterna sa att det skulle komma skurar under dagen. Men, när vi var hos fotografen, vid 14.30 började det lysa upp, och när det var dags för vigsel sken solen och resten av dagen blev en varm och solig dag!

Stunden i kyrkan var otroligt fin. jag hade mest oroat mig för att få till festen, och tappat bort kyrkan ur tankarna. Det var ju så klart planerat, men inget orosmoment, och jag hade liksom inte fattat riktigt hur mycket jag skulle njuta av den stunden. kören sjöng otroligt fint, prästen var varm och skojade, våra nära och kära utförde sina uppdrag utmärkt, allt var helt enkelt perfekt! Fast jag måste erkänna att jag faktiskt kände mig lite löjlig när jag och min man gick in i kyrkan, med alla tittandes på oss, och där för vår kärlek. (jag är lite känslig för sånt).

Dagen fortsatte lika bra, med champangemingel, jättegod mat, fina och roliga tal och så vidare!

Vill ni veta mer får ni fråga..

dagen efter öppnade vi paket hos mina föräldrar, och sen slappade vi i två dagar innan vi åkte på vår bröllopsresa.

lite bilder finns på:

www.familjeliv.se/krypin/fru_skoglund/galleri.php

• Svar på tråden 22 juli 2006, helenas bröllop!
  • soffan80

sån underbar klänning ! var har du köpt den?
    Grattis och Lycka till

• helena_h

tack så mycket båda två. klänningen är en nixa 921, som jag har köpt i norrtälje.

• svarta

Grattis!

Jätte-fint alltihop, särskillt buketten. Önskar jag kunde ha något liknande, men pioner är svåra att hitta i oktober

• helena_h

ja, det kan nog bli klurigt.. det var på gränsen den 22 juli..

• hemligt2007

Grattis!
    Gud vilken fin klänning du hade, skitsnyggt med broschen och draperingen!

• helena_h

i fall nån annan vill se mina bröllopsbilder och bli lite inspirerad.

• okt2006

Du hade möjligtvis inte någon till bild på främre delen av kyrkan som du vill lägga ut på FL?

• helena_h

jag ska prova maila dig igen. har nåt problem med att lägga ut bilder på fl.

• okt2006

Jag måste passa på att fråga en till sak!
    Har läst i en tidigare tråd att det fanns ljuslyktor som passade både till värmeljus och "långa ljus". Använde ni dem? Var de i glas? Tror du att man kan använda dem som låga vaser med en flytande ros i?

• CiaS

Hej!
    Är det nån som har erfarenhet av att beställa förlovningsringar på nätet?
    Känner mig lite osäker för det...

• okt2006

CiaS: det är bättre om du startar en ny tråd för din fråga, du kommer garanterat att få fler svar då!

• lightfish

helena_h

Ni var jätte vackra och din klänning så fin! Nixa har riktigt vackra klänningar som inte gör sig om man inte provar dem ;)

Lycka till i äktenskapet! :)

• helena_h

tack så mycket lightfish!

Svar på tråden 22 juli 2006, helenas bröllop!