• pickolina

Avbrutet....?

Nu är jag nyfiken....
    När man läser om tex preventivmedel på nätet så står det att avbrutet samlag har nackdelen att det är otillfredsställande för båda parter....

Alla killar jag träffat tvärtom föredrar avbrutet och det gör jag oxå.... Finns ju mycket mer spännande och tillfredsställande ställen att spruta på... ;) :D Så för mig är det väldigt främmande att killen sprutar i mig....

Vad säger ni? Var är era erfarenheter och vad föredrar ni???

• Svar på tråden Avbrutet....?
  • martinibruden

jag har ägnat mig åt den här metoden i ca 1,5 år och är inte gravid än. Kanske är infertil då men det tror jag inte..

• Lena+Mattias=sant

Skönast att fullfölja. Gillar att känna själva sprutet. Använder kondom som preventivmetod numera.

• FruSofia

Vi testade den metoden i 2 månader, sedan var jag gravid. Inte för att jag inte ville bli gravid, men det säger ju en del om säkerheten i den metoden. Kan tilläggas då att jag var närmare 30 då.. Man kan inte säga att chansen att bli gravid med avbrutet är liten, för det är en väldigt osäker metod och inget att rekommendera om man inte kan tänka sig tanken att bli gravid. Det är min åsikt i varje fall.

• KatarinaT

Vi avslutar alltid det vi påbörjat ;)
    Men vad gör det skönare med att avsluta? För mig är det ett anttklimax, även om det är killen som inte kommer, så att säga..

• silverdrake

kör blandat..avbrutet de dagar då p-datorn lyser rött..men det är inte lika skönt, jag har en fallenhet för att komma precis när min make gör det och de gåner han drar ut blir det bara halvvägs :D men jag gillar blandningen, som andra sagt innan mig är det roligt att spruta på intressanta ställen som omväxling. ;)

• drömbrud

Vilka andra intressanta ställen?
    Vart då till exempel?

• silverdrake

Ojojoj, jag rodnar..:D:D:D

tja, intressanta ställen vi brukar köra på är favoriten för min make, tuttarna :D går hem i alla väder
    ..eh, magen, eller the ass(om man kör bakifrån eller från sidan ;)) halsen eller om jag känner mig riktigt riktigt snäll, ansiktet (men det är rätt ovanligt)

föredrar iallafall om det hamnar på mig, jobbigare att byta lakanen än att torka av sig, man vill ju hålla det snyggt och prydligt ;););)

• drömbrud

hahahah!!

Kanske man ska prova någon gång!

SOrry för den pinsamma frågan!

• tattar-Emma

Jag har så svårt att tycka att magen är intressantare än muttan :D.

• okt2006

Vi har kört med avbrutet i snart fem år... Skäms nästan för att säga det för man brukar alltid få moralpredikningar och "försatser" och risker.. Men det har funkat bra för oss!

• silverdrake

Tattar Emma

hmm, du har rätt, sats på magen tillhör kanske mer slentrian-sexet ;););)

• pickolina

Jag har oftast ätit p-piller så att vi kört avbrutet har varit mer för nöjes skull... :D Inte som preventiv metod alltså...

Jag tycker att det är mer tillfredsställande med avbrutet... Hmmm, informationen på dessa sidor (om preventiva metoder) måste vara gammal...

• Malin22

Jag tycker tvärtemot TS , tycker inte alls om att få sperma på mig. Då föredrar jag kondom eller att han kommer i mig, och de killar jag har haft sex har föredragit detsamma .

Svar på tråden Avbrutet....?