Nu är jag hippad!
Igår på eftermiddagen blev jag totalt överraskad av min svägerska och mina vänner! Det var jättekul, en helt perfekt möhippa. Jag hade verkligen inte väntat mig det eftersom vi gifter oss i en annan stad än hemstaden, gbg, och jag var säker på att det skulle bli en helg då jag var där, men icke! De hade delat på sig (det är 50 miö emellan städerna) så vi var 8 igår och kommer vara 7 nästa gång. Vi var på ett äventyrsställe i Göteborg och spelade paintball, brotttades mm.. Skitkul- sånt som killar gör mest annars! Sen var vi hemma och gjorde oss i ordning hos en kompis och så var det middag inne i Gbg och avsluningsvis party på Lounge, avenyn!Ingen förnedring alls, annat än en jätte slöja med tiara och handskar som jag bar. En toppen kväll som jag aldrig kommer glömma, det var så perfekt att bli tagen så sent (15.00) eftersom jag är en sån mes som inte orkar hela dagen och natten! Och vad rörd man blir av att ens vänner har ansträngt sig så för ens skull, jag blev lite gråtmild där till slut men men.. Nu väntar jag med spännning på nästa! Hoppas alla ni som blir hippade får en jätte härlig dag!