Respekterade inte klädkoden för fem öre!
Skittråkigt men släpp det... Du kan inte göra nåt åt det...och klädkoden ÄR ju till för att gästerna inte ska behöva känna sig felklädda. Denna killen bryr sig helt enkelt inte och det är ju hans problem...
Skittråkigt men släpp det... Du kan inte göra nåt åt det...och klädkoden ÄR ju till för att gästerna inte ska behöva känna sig felklädda. Denna killen bryr sig helt enkelt inte och det är ju hans problem...
Men alltså...vad spelar det för roll? *fattar uppenbarligen trögt*
Vi hade klädkod kavaj/långklänning och ganska många av mina vänner hade kort klänning och sandaler/gympaskor, kostym + sandaler etc men vad gjorde det? Jag ville inte ha någon teaterpjäs där gästerna agerade efter vårt manus. Jag ville ha en glad fest med glada gäster som var sig själva och som var där för att ha skoj och fira :?
Clobberella: Det är jag fullt medveten om :D men som sagt det var inte så himla viktigt. Vi specade för gästernas skull och inte för vår egen ;)
Sister of the Night: Det var jag som skrev om teatern...och jag förstår inte vad det är du inte fattar :D
Klädkoden är till för att gästerna ska veta vad det är för "stil" på bröllopet och kunna klä sig därefter. Inte för att brudparet ska ha gästerna som inredningsdetaljer och rekvisita ;) Så tycker jag iallafall :D
Duchess: Välj en ändå för gästernas skull :D
Jomen skriv det då... Fast jag hade tyckt det var asjobbigt med en sådan inbjudan... Vilken ångest *rys*