• Johans w2b

Nu är Johansw2b gift!

Lördagen den 12 augusti hände det så äntligen! Efter ett års planerande gick spektaklet av stapeln. Planen var att vi skulle gifta oss utomhus vid en sjö och sedan ha festen i ett tält som vi kunde äta och dansa i natten lång. Men vädrets makter ville inte som vi för det ösregnade i Skåne. Det gjorde inte så mycket! Vi hade bara ögon för varandra!

Min man sov över på Finnhult, vår festplats, tillsammans med sin familj (som kommer från Hudiksvall) och jag sov hemma i vår lägenhet tillsammans med en av mina tärnor samt en kompis. Så mysigt att vakna upp på sin bröllopsdag! Men nervöst, vaknade redan kl halv åtta. Sedan övade jag mig på att sjunga min överraskning till min man (Du är min man). Detta skulle jag genomföra på festen. Sedan jagade jag fler tält el. paviljonger på olika hemsidor (det ösregnade ju - rädda vad som räddas kan!). Hittade en på Rusta som en annan kompis var och köpte och satte upp. Så snällt! Alla kompisar och familj ställde verkligen upp på oss denna dag

Kl.10 kom min underbara frisör hem till mig med mousserande och choklad) och jag blev så fin i håret efter en dusch. Min tärna var och köpte frukost som jag knappt rörde. Jag övade lite igen och sedan stod plötsligt min andra tärna utanför dörren. Även hon skulle bli fixad i håret och mejkas. In emellan svarad jag på en massa olika samtal. Vilken väg skall vi ta? (Fast gästerna fick vägbeskrivningen i inbjudan för 5,5 månader sen), nervösa samtal från min blivande osv. Till slut var det så dags att gå ut till bilen efter en lätt packning. Min bror körde oss till Finnhult där jag mötte min älskling och vi bllev fotogarferade. Defintivt värt pengarna att anlita proffs! Under tiden lekte gästerna lite lekar och löste korsord.

Så blev klockan fyra och det var dags! Ungefär fyrtio minuter senare var vi gifta och vilken fest det blev! Härligt att få stå i centum för en dag!!

Alla ni som inte är gifta än; njut av varenda sekund av er dag!! Lycka till!

Lite bilder finns här: www.pixbox.se/alb_show_id134439_page0_check5be7219e.html

• Svar på tråden Nu är Johansw2b gift!
  • Here comes the bride!

Låter som att ni fick en lyckad dag i alla fall! Ett stort grattis.
    Länken fungerar dock inte...

• marro

Det står att du inte lagt in några bilder i albumet...har du kryssat i att di vill visa bilderna publikt?

• Johans w2b

Nej, det hade jag inte... Men nu har jag! Kanske kan ni se dem nu?

• Duchess

Hmm.. funkar inte nu heller. Står att "Det finns inga bilder i det här albumet". Lite längre ner på sidan står "71 privata bilder finns" - så vi anar att det finns något där!

Grattis, i vilket fall som helst! :)

• TokMaijan

Grattis!!!
    Men den senaste länken fungerade heller inte!

• bröllopstjejen

Jag kan heller ej se ngr foton...

• Örebroare

Stort grattis! Nu är vi väldigt nyfikna på dina bilder...

• Ennea

Grattis!! Vill oxå se bilder
    Du sjöng samma sång jag tänkt sjunga för min blivande...hur gjorde du? Sjöng du a capella( hoppas det stavas så) eller till musik?

• Tilly78

Grattis! Fortfarande inga bilder.

• Hur gör du...

Grattis ! Men tyvärr..finns i bilder i det här albumet...

• blivandefruandersson08

grattis till vigseln men det går inte se dina bilder inte ens som medlem .

• Bride NYC

GRATTIS JOHANS W2B!!!!! Och tusen tack för en super duper trevlig fest!! Ni var så otroligt vackra båda två, jag drömmer fortfarande om din vackra klänning

Nu är det nedräkning för oss också, vi åker till New York på lördag och nästa torsdag är vi man och fru, iiiiiiii!!!!! Känns så otroligt spännande och kul, jag längtar!!

Ser fram emot att se dina bilder....

Kramis
    K

• discodivan

bilderna finns, men inställningen för dom är inte allmän utan privat

• lolabe

Du måste göra bilderna publika (inte bara själva albumet).

• sexydoktor

grattis gumman till bröllopet.
    tyvärr så kan jag inte se dina bilder, är ju jätte nyfis.
    men, hoppas du fixar det.
    kram till er båda från
    Bianca´s nagelstudio

Svar på tråden Nu är Johansw2b gift!