• Aztrid

Gift och jättelycklig!

Den 12 augusti gifte jag mig med min älskling.

Det regnade större delen av dagen, men det gjorde inget. Allt annat blev perfekt. Och vad kan gå fel så länge man säger JA i kyrkan?

Bilder finns på www.annaodavid.se

• Svar på tråden Gift och jättelycklig!
  • Aztrid

Shamrock:

Jag mejlar mall på askarna till dig.
    Jag behåller dock mallen till gästboken (anledning går att läsa i tidigare inlägg), men du är välkommen att använda min idé. Trevlig helg!

• Junibrud 07

Åh, vilken fin och inspirerande hemsida och vad otroligt fina ni var på ert bröllop Lycka till med allt

Tyckte väldigt mycket om din frisyr och har en liten fråga, nämligen hur lång tid den tog att göra på ett ungefär?

• Ålandsfru

Tack för svaret! Skulle vara mycket tacksam för tårtreceptet!!

• Aztrid

Tant blå:
    Sorry glömde skicka tårtreceptet! Tänkte göra det i helgen. Sitter nämligen på jobbet och här har jag inte receptet. Ska försöka komma ihåg...

Junibrud 07:
    Kul att du gillade mitt hår! Gillade det jättemycket själv! Det tog faktiskt inte så lång tid att göra. Frisören var otroligt skicklig. Var hos frissan kl 9: gjorde hår och make up och var klar kl 11.

• Ålandsfru

Det skulle vara jättesnällt!

• brud 25/8-07

Åh, måste bara instämma med alla andra inlägg. Fantastiskt! Vad fina ni var och vilken härlig dag ni verkar ha haft. Får mig att längta ännu mer till mitt eget bröllop!
    Vilken toppenfin hemsida! Har fått mycket inspiration.
    Appropå det... jag skulle också hemskt gärna vilja ta del av era bilder till festprogrammet. Det är inte lätt att hitta bra och roliga bilder. Vore mycket tacksam om du vill maila dem även till mig. Adressen är

kattis_brevlada@hotmail.com

Önskar er all lycka framöver!

• AnnaHBG

Grattis!
    Vi funderar på osaby, såg på dina bilder att ni hade runda bord. Finns de att låna där eller hade ni skaffat dem själva?

• Mars-07

Aztrid

Skrev i din gästbok alldeles nyss som ett personligt meddelande amg rexeptet, men jag glömde att mitt namn och ort inte får nämnas pga att våra familjer och vänner vet inte om att de snart ska få gå på vårt bröllop. Vi smyg planerar för fullt.

• Aztrid

AnnaHBG:

Osaby var fullständigt underbart!
    Det är så bra att man får möjlighet att själv ta dit kock, dricka, mm. Att festlokalen är uppdelad i två rum tyckte inte vi var ett hinder.

Runda bord finns inte på plats, utan de hyrde vi för 1500 kr (8 st). Helt klart värt sitt pris!

• AnnaHBG

Aztrid
    Tack för ditt svar! Vi ska till osaby och kolla nu på måndag. Ser verkligen fram mot det! Jag vill verkligen ha just runda bord för jag upplever att det blir blir bättre för gästerna, jag menar då har man ju möjighet att prata med alla kring hela bordet, inte bara med de närmaste. Bättre dynamik lixom.

Såg på deras hemsida att de har ett riktigt kök med varmlyftsugnar och ordentliga kylar, vilket är toppen då vi kanske ska laga maten själva (är kock själv nämligen..). Funderar också på att kanske ta in catering så man slipper själv.

I alla fall, tack för ditt svar och lycka till med äktenskapet!

Svar på tråden Gift och jättelycklig!