• hanna-jo

Tips o ideer till möhippa på vintern...

Hej på er!!
    Jag har fått den otroligt stora äran att bli brudtärna i februari nästa år.. Redan nu sitter jag och filosoferar på olika ideer som man kan utsätta sin bästa vän (bruden) för. Just nu har jag hjärntorka och skulle bli sååå glad om Ni vill dela med er om era möhippor eller planering av möhippa. Möhippan jag ska planera kommer att ske i vinter..
    Tack på förhand!!

• Svar på tråden Tips o ideer till möhippa på vintern...
  • Mia81

Åka skridskor i ballerinaoutfit, bygga snögubbe och dricka varm choklad. Spela in cd-skiva, rida islandshäst osv funkar ju nästan alltid.

• Kaptenskan

Bastubad och isvak - jättehäftigt! Gör annars tvärt om - ett sommarparty mitt i vintern. Kanske middag med hawaiitema eller nåt.

• hanna-jo

Vi bor alla i Skåne så isvak blir nog lite svårt här .

• hanna-jo

Men TACK för tipsen!!
    Vill gärna ha fler!! Vill ju att hon ska få en toppen-dag..

• 162ochenhalv

Fast man kan ju bada i vedeldad tunna både i Åhus vid åhusbryggan och utanför Oppmanna tror jag på en gård som jag inte minns namnet på. å där finns både å och hav jhu!Fast beror ju på vart ni bor i skåne?! Jag fick lite rolig presenter, som handbojor med rosa ludd å massageolja å hjärtan att lägga i badkaret, tyckte det var lite gulligt.

• anna66

Krokiteckning är ett trevligt inslag på en möhippa

• GretaG

HAHA åka skridsko i ballerina dräkt, vilken UNDERBAR ide Mia81. Tror jag kan uppskattas av en brud.

Jag ska själv gifta mig i vinter o e så spänd över min eventuella möhippa vad ska det bli av lixom...åka pulka tycker jag oxå om...

en möhippa behöver inte vara så konstlad...

• Lilltrolle

Choklad/vin/champagneprovning
    Sabreringskurs
    Danskurs (magdans/salsa/tango)
    Spabehandlingar
    Make-up kurs
    Blåsa glas
    Göra egna smycken
    Turridning
    Hyr in egen kock och laga middagen tillsammans
    Låt bruden göra sin "caketopper" i marsipan
    Spela in CD
    Inomhus go-cart/folkrace
    Gå julgodiskurs
    Paintball
    Lasergame
    Bowling

Allt detta går i alla fall att göra i Stockholmstrakten, huruvida det går att göra i Skåne vet jag inte men nu kan du ju googla fram om det finns i Skåne eller ej. Här kanske du hittar en del www.mohippa.se/

• Lilltrolle

Glömde ju, jag fick vara "modell för en dag" d v s fick fota mig hos en fotograf i en studio och så fick jag 10 bilder
    Och så fick jag uppdrag att fota följande: Mitt liv före min sambo, Mitt liv före barnen, min sambo, min sambo om 20 år, mig själv om 20 år, våra barn, vår kärlek, vår framtid och så motivera/förklara bilderna

Svar på tråden Tips o ideer till möhippa på vintern...