• viktualia

"Måste" man?

jag bor 25 mil från mina vänner. jag har helt enkelt sagt till dem att jag klarar mig utan möhippa. tycker att jag vill disponera tiden själv när jag är hemma i min hemstad. har dessutom en väldig massa vänner som inte känner varandra så bra, och alltså skulle det kännas konstigt att dra ihop folk - särskilt som JAG skulle tvingas vara aktiv och bestämma datum, berätta vilka jag ville ha med osv... så summan av det hela är Nejtack!

• viktualia

det är mycket möjligt att det skulle kunna bli superkul.. men nej. jag ser inte nån större poäng i möhippor och klarar mig strålande ändå. får hellre kvalitetstid med var och en av mina vänner istället. är verkligen inte nån tråkmåns annars, men just möhippa känns krystat i min värld...

• viktualia

...hm... det var det jag trodde att bröllopet var.. dessutom har jag killkompisar som jag skulle sakna vid en ev möhippa.

samla folket lär jag dessutom göra igen... fyller 30 till våren och lär ha nytt partaj då..

Så TS... man kan se på detta ur många synvinklar... och nu fick du en dos av min...

Svar på tråden "Måste" man?