• björnsbrud

***Bilder från vår stora dag!!!***

WOW!!!

Vilket bröllop!! Vilket fantastiskt drömbröllop det blev!!!! ALDRIG nånsin hade jag kunnat DRÖMMA om att det skulle bli så bra! Så mycket känslor, pirr i kroppen, rysningar, darrningar, glada ansikten, kramar. Och vilken mat - och vilken tårta - och vilka fantastiska tal och sånger och spex!!! Och så lyste ju solen hela dagen, inte ett moln på himmelen - trots att de hade lovat regn. Vilken gudagåva!!!

Lovar att komma med en längre berättelse sedan, vet själv att jag älskade att läsa allas berättelser innan mitt eget bröllop. Men just nu sprudlar jag bara av glädje och då kan det vara svårt att sitta still och fatta till pennan.... Tillsvidare får ni gärna kika på några bilder som jag har börjat lägga upp på vår hemsida:

websofie.com/wedding

• Svar på tråden ***Bilder från vår stora dag!!!***
  • Hoppas på ett ja

Åhh vad vackra ni var!!

• snuvan

Åh vad roligt att få ta del av din dag och alla fina bilder!!! Och vad härligt ni såg ut att ha på er bröllopsresa!

Själv får jag vänta ett halvår till, men tiden går snabbare än man tror ibland, eller hur?!

Lycka till i fortsättningen och kram// S

• björnsbrud

Hoppas på ett ja: Tack! Jag tror att det är den underbara känslan och glädjen man har inombords som kommer ut och får en att skina. :)

snuvan: Du anar inte hur snabbt tiden kan gå.... ojoj, du behöver bara blunda och sedan öppna ögonen på nytt och så står du plötsligt där och ska säga JA!!!

• idanna

Grattis, Ni var riktigt söta :)
    Om man ändå kunnde tranportera en sån tårta till Danmark hehehe Anntar att den är från Liten smula

• davesbrud77

Grattis till er ni är jättevackra
    o jättefin hemsida!! Ni har refererat till en av min favvo sånger o måste tyvärr (förstå mig rätt) namnet på artisten är Daniel Lemma ( ej david) men detta har ingen betydelse ville bara tala om det för dig!!
    Grattis o all lycka i framtiden!

• björnsbrud

davesbrud77: hoppsan, då ska vi ändra på det, till Daniel :)

• björnsbrud

idanna: Jo den är från "En Liten Smula" - helt underbar var den!

• ¤C¤

Grattis, ni var verkligen jättefina och det ser ut att ha varit en underbar dag!
    Vi verkar ha en hel del gemensamma bekanta såg jag på bilderna!

• Roslagsbrud

En till som valde att gifta sig i Roslagen - bra val!

Vår sommarstuga ligger precis vid Vätösund och vi var där den 12/8. Så vem vet - vi kanske satt där på altanet och såg er tuffa förbi på väg från kyrkan till Engelbrektstunet? Tanken svindlar...

En liten smula gör fantastiska tårtor så även där ett perfekt val...

Grattis, grattis till er båda!

• MuffinsTönt

Hejsan! Ni var jättefina. Din klännin ggjorde mig alldeles knäsvag. :D
    Vad är det för modell och vart köpte du den? Pris?

Grattis!!!

Svar på tråden ***Bilder från vår stora dag!!!***