Inlägg från: björnsbrud |Visa alla inlägg
  • björnsbrud

***Bilder från vår stora dag!!!***

WOW!!!

Vilket bröllop!! Vilket fantastiskt drömbröllop det blev!!!! ALDRIG nånsin hade jag kunnat DRÖMMA om att det skulle bli så bra! Så mycket känslor, pirr i kroppen, rysningar, darrningar, glada ansikten, kramar. Och vilken mat - och vilken tårta - och vilka fantastiska tal och sånger och spex!!! Och så lyste ju solen hela dagen, inte ett moln på himmelen - trots att de hade lovat regn. Vilken gudagåva!!!

Lovar att komma med en längre berättelse sedan, vet själv att jag älskade att läsa allas berättelser innan mitt eget bröllop. Men just nu sprudlar jag bara av glädje och då kan det vara svårt att sitta still och fatta till pennan.... Tillsvidare får ni gärna kika på några bilder som jag har börjat lägga upp på vår hemsida:

websofie.com/wedding

• Svar på tråden ***Bilder från vår stora dag!!!***
  • björnsbrud

Hoppas på ett ja: Tack! Jag tror att det är den underbara känslan och glädjen man har inombords som kommer ut och får en att skina. :)

snuvan: Du anar inte hur snabbt tiden kan gå.... ojoj, du behöver bara blunda och sedan öppna ögonen på nytt och så står du plötsligt där och ska säga JA!!!

• björnsbrud

davesbrud77: hoppsan, då ska vi ändra på det, till Daniel :)

• björnsbrud

idanna: Jo den är från "En Liten Smula" - helt underbar var den!

• björnsbrud

Trana: Ja klänningen är alldeles underbar! Det var en Aspera 27014. Köpte den på Bröllopsbutiken i Stockholm och betalade 8900:- Ganska mycket, men det var det värt!!! Funderar på att sälja den, men är inte säker.

• björnsbrud

Roslagsbrud: vad kul! jo vi viftade till lite folk längs med strandkanten under vår båtfärd till Tunet....

Tårtan från en liten smula var verkligen läcker! Först chokladkladdkakebotten, sedan passionsfruktspannacotta och på det björnbärsmousse. Till detta en vitchokladsås...mums!

• björnsbrud

¤C¤: tackar tackar, jo det blev verkligen en underbar dag, vi bara njöt hela tiden :) Så du känner igen folk på bilderna? kul! nu blir man ju lite nyfiken ;)

• björnsbrud

romi: ni kommer få ett toppenbröllop på Engelbrektstunet!! Kommer ni att låta de fixa med mat eller kommer ni catra själva?

• björnsbrud

svarta: det är faktiskt ingen tiara, utan ett "hårband" där pärlor är trädda på ståltråd. Fick det av min faster som gjorde håruppsättningen.

¤C¤: kul! där ser man :)

• björnsbrud

carina6: fjärilarna köpte jag på Panduro och Hobby i Stockholm. 29 kronor för en ask med ca åtta fjärilar - inte helt fel! :) Vet inte om de har kvar dem nu då jag köpte dem i juni.

• björnsbrud

romi: vad spännande! hur var mötet med Torsten?

igar fick vi se de bilder som vår egna fotograf hade tagit (min mans moster) verkligen jättefina bilder!!! ska sätta upp de på hemsidan snart...

Svar på tråden ***Bilder från vår stora dag!!!***