• Lasses_blivande_fru

Bästa minnen av er man /kille?

Mitt bästa är när vi bilade till Skåne förra året och var tvugna att stanna bilen vid vägkanten..då passade han på att fria, bara så där.

Berätta om era bästa minnen?

• Svar på tråden Bästa minnen av er man /kille?
  • f.d. Svart brud

1) Jag och nuvarande maken var särbos och jag pendlade. När jag kom hem en dag hade han tvättat. Han sa: "Jag har handtvättat dina BH:ar. Det var så man skulle göra, eller hur?" Den omtanken kändes som om jag hade fått ett dussin rosor.

2) När vi gifte oss och stod framme vid altaret och hans ögon bara lyste av kärlek. Det var ett underbart ögonblick. Resten av vigseln kommer jag knappt ihåg.

3) När jag fick en egen domän i 30-årspresent. svartbrud.se
    Helt klart otippad, och en av de mest användbara presenter jag fått.

• Iriz

När jag satt nere i källaren och tittade på TV och min sambo var på övervåningen. Jag tänkte tyst för mig själv "vad gott det vore med glass nu". En minut senare kommer min sambo ner för trappan med en stor skål med glass. Gissa om jag tappade hakan? Det var då jag förstod...att han är den rätte

• Fröken Malm

-När vi bilade från England och han satte "Älskade Ängel" med Lill-Babs, på repeat och jag var tvungen att lära mig texten utantill.

-När han kom ihåg att jag på första dejten nämnt att jag tyckte om en viss parfym, och att han sen kom ihåg det och köpte den till mig.

-När han sa till mig i kyrkan i helgen: (vi var på min bästa kompis vigsel)
    "Jag kommer börja storlipa när det är vi två som står där framme".

• helenekl

När han blev rörd till tårar då jag sjöng för honom i lördags när vi gifte oss!
    Det var det vackraste han nånsin hört sa han mellan tårarna!!!

*käääääääääääär!*

• Te amo mas que a nada

-Nar han pa min fodelsedag forra aret overraskade mig med att fa flyga luftballong!

- Pa Alla Hjartans dag i ar var vi pa olika stallen, da fick jag ett brev pa posten med fjarils-klistermarken i och sa stod det, det ar sadana jag far i magen nar jag tanker pa dig!

- Var andra dejt skulle jag komma hem till honom pa lunch. Da hade han gjort 8 olika saker for att han inte visste vad jag tyckte om och var sa radd att jag inte skulle ata nat. Jag tyckte om alltihop!

• Ninno - 79

När min make helt och fullständigt oväntat klev upp på scenen under vår bröllopsfest i lördags och sjöng "Love me tender" för mig. Han har aldrig tidigare stått på en scen, allra minst sjungit där. Men han hade i ett svagt ögonblick för llänge sedan lovat att han skulle sjunga för mig om jag gifte mig med honom.... Och det gjorde han!! Och han har aldrig sjungit så bra. Det var klockrent och jag tror samtliga 115 gäster grät i kapp med mig undertiden!

• lycklig blivande fru

1. när han lagade middag första gången åt mig o jag titta på honom. då förstod jag att killen verkligen började falla för mig

2. alla gånger han börjar dansa med mig mitt i matlagningen :)

• Eurolady

När han friade till mig över msn (skickade en bild han gjort i photoshop med frieriet på)

Han hade egentligen inte tänkt göra det just då, men jag var så himla deppad och satt och bölade framför webcam, så då ville han att jag skulle bli glad! Snacka om att det lyckades!

PS. Han bor i Sverige och jag i Frankrike, därav frieri via msn. Men om 3 veckor bor jag i Sverige igen, aldrig att jag ska vara ifrån min älskling igen! DS

• Kerin

När vi skrev färdigt våra löften förra helgen och jag läste det för honom och han började gråta

Svar på tråden Bästa minnen av er man /kille?