Alla dessa yrkesmän som är proffs......Tveksamt, eller??
Alltså, jag har börjat tröttna på alla dessa proffs/yrkesmän osv som inte är ute efter att gifta sig eller ingå partnerskap, men som ändå hänger här för att ge goda råd. Jag kan visst se nyttan med att kunna ställa frågor till nån som kan ge en ett direkt svar. Men jag blir mer och mer tveksam då jag ser tråd efter tråd spåra ut pga de yrkesverksamma deltar i diskussionen. Seriöst, är det verkligen det som är meningen med detta forum? De jag syftar på är ett antal fotografer, guldsmeder, florister, designers mm. Vilken seriös yrkesutövare spenderar ett antal timmar per dag eller vecka med att läsa vad blivande brudpar skriver om på ett bröllopsforum? Utan att sen tjäna en enda krona på detta?? De talar ju mer än gärna om vad allt kostar och att timpenningen minsann inte blir så mycket i slutändan. Men spendera då tiden till nåt som genererar pengar!! Jag har själv gett ett och annat råd till nån som behövt juridisk hjälp men jag gör det väldigt sällan och jag gör det i egenskap av att jag är en blivande brud. Faktiskt har jag bara gjort det när jag sett att bruden i sig kan hamna i problem i och med att innehar felaktig information.
Tjejer och killar, man kan faktiskt (oftast) vända sig till en yrkesman per telefon och då få ett rakt svar om man är tveksam över något.
Vad tycker ni andra? Brudar, alltså!