• snurr

lokal i helsingborg

Det verkar som det är stört omöjligt att hitta en lokal i Helsingborg om man inte har gott om pengar. Vi har ganska låg budget på ca 25000 och vill ta med egen dricka är det någon som kan komma med förslag till oss på alternativ?? det hade varit jätte gulligt för just nu börjar jag bli lite stressad....

• Svar på tråden lokal i helsingborg
  • snurr

jo vi vill gärna vara i helsingborg, vi har tänkt på olika alternativ med maten men jag tror det blir catering och buffé, har hittat några förslag har som verkar lovande

• snurr

Hur gjorde ni? Ni har precis gift er eller? Grattis i så fall =)

• snurr

Ni ska gifta er det ser jag ju på din signatur, var lite snabb...he he

• snurr

Det bör vara i Helsingborg så att avstånden inte blir för stora, vad gulligt av dig att hjälpa till!!

• snurr

Tack ska du ha för hjälpen, vi har kollat de alternativen men de är relativt dyra för vår budget men vi får väl sänka våra krav... ;)

• snurr

Tack ska ni ha för hjälpen bägge två, vi får se oss omkring.
    Kommer ni på något nytt kan ni väl forts. på tråden??

• snurr

Just nu känns allt hopplöst, vår dator gick i sönder och vår damsugare och vår kaffekokare osv...Ja ni förstår...Pengarna vi sparat har fått gå till saker vi inte räknat med!Jag är ganska ledsen just nu och vet inte hur vi ska få allt att gå ihop :(

• snurr

Men vi har kollat upp Luggude-gillet sen tidigare det verkar vara en bra lokal för en billig penning, tanken är att vi ska ha någon form av buffé och köpa dryck i Tyskland. Vi får se hur allt löser sig ekonomiskt, det ser inte så just ut...

• snurr

Det är ju inte så kul att sluta festen så tidigt....Då får det i så fall bli något annat!

Svar på tråden lokal i helsingborg