• WDC

Fru Böhmers bröllopsbilder!

Fru Böhmer! Jag kan inte annat än att hålla med de övriga här inne på tråden. Helt bedårande vackra! Det är helt i min stil! Det är underbart att se brudgummen i frack måste jag medge...vad är väl ett bröllop utan en brudgum i Frack! Superläckert!

• WDC

texten kom visst inte med... datum för bröllop har inte bokats ännu...kommer dröja åtminstone ett år till... jag känner att jag måste vara klar med min utbildning först... är traditionsbunden av mig och måste ha vissa kapitel klara här i livet innan man kan börja på nästa om du förstå vad jag menar.
    men eftersom att alla våra vänner har gift sig så har vi på ngt sätt ändå planerat upp det mesta... man vet ju på ngt sätt innan vad man vill ha och inte ha...

• WDC

Fru Böhmer:

Kan du inte berätta lite mer om er bröllopsdag? från morgon till kväll? Fick du ngt speciellt i morgongåva? Vad isf?
    Älskar verkligen era bilder. Brigitte har verkligen fått in känslan i dem! Var hon dyr? Många frågor

• WDC

Fru Böhmer:
    åhh när jag läste ditt inlägg så skulle jag kunna tänka mig att springa och gifta mig redan imorgon.
    Det lät som en helt otroligt fantastisk dag! tom vädret var perfekt! Kan det bli bättre!

Ang bilderna så kan jag väl tycka också att det låter lite dyrt. MEN Det är som du säger... man gifter sig ju bara en gång (åtminstone tänker jag så)då vill man ju har riktigt bra bilder av sitt bröllop! Brigitte får ju med den där romantiska känslan ...det ser man ju på er: kärleken bara sprudlar! Jag visste inte att hon gör en CDskiva..är det ngt nytt hon har börjat med?

Tack så jättemycket för att du tog dig tid till att berätta om er dag!

• WDC

Jag glömde ju fråga dig. Jag har inte DN bor inte i Sthlm... är nyfiken på vilken av bilderna som ni satte in i tidningen?

• WDC

Fru Böhmer: Jag såg att du har lagt upp fler bilder. De är helt otroligt fina bilderna! Jag kan inte se mig mätt på dem!

• WDC

Har du några bilder på er dukning?

Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!