• Liz71

Fru Böhmers bröllopsbilder!

Jisses, jag som redan tyckt mig ha tagit ett beslut angående min brudbukett - men så fick jag se din!!!*suck*
    Min stackars florist håller på att bli galen på mig. Hade tänkt mig röda rosor, men nu vet jag inte längre.
    Okideer är otroligt vackra!
    Du ska inte sälja dina lyktor som ni hade i kyrkan??. Maila mig gärna om du är intresserad av detta; LizArd71@telia.com

• Liz71

Tack för tipset!
    Ska genast bege mig till Nacka Forum (Lagerhouse). Dessutom ska jag maila dina bilder till min florist - han får bli så sur han vill .
    Jag som har e-bay'at efter röda rosenblad, för att ha som dekoration på borden. Nåja, får sälja dem & försöka hitta på ngt annat. Vad hade ni?
    Såg på bilderna att ni hade lagt spridda blad runt ljuslyktorna..vad var det - rosenblad, eller ngt annat? Väldigt fint!!!

• Liz71

Har nu mailat min florist! Fick tillbaka följande förslag; Form liknande ovan - droppform, med mörkröda Grand Prix + Passions rosor + fallande orkideé (röd variant=Miltonia). Vad tycker ni???

Vi gifter oss den 4/11, dvs Allhelgona ( i Umeå, bor i Saltis).
    Det blir alltså inslag av höst-färger; brunt, beige, champagne...
    Jag lovar att inte sno alla dina ideér (dessa vill man ju helst ha patent på själv), du/ni hade väldigt bra smak - stilrent & klassiskt!
    Blev inspirerad!

• Liz71

Lika häpen varje gång jag ser dina bilder!
    Helt underbara!
    Väl värt sina pengar, tycker jag.
    Jag har en fråga angående tärnklänningarna, var fick ni tag på dem?
    Söker febrilt efter något liknande till min tärna, dvs i brunt/med bredare axelband.
    (Ingen av dem som är intresserade av att sälja sin??)

• Liz71

Fru Böhmer
    Klänningarna var verkligen fina! Tyvärr blir storlek 36 alldesles för smått.

Behöver tips om någon ser en brun /alt.beige klänning (som kan tänkas passa som en tärnklänning) ute i butikerna!

• Liz71

Fru Böhmer
    Nej, vi gifter oss i höst - November.
    Så det närmar sig.

Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!