• Zozo

Röda brudar - med el utan bild!

Hej pa er alla!

Eftersom de gamla tradarna för brudar i rött tydligen är nedstängda tänkte jag starta en ny..

Flera av oss är nu gifta; kan ni inte lägga in en länk till era bilder här? Har sett flera tjejer som letar bilder till röda klänningar. Kan ju vara kul att ge dem lite inspiration!?

• Svar på tråden Röda brudar - med el utan bild!
  • Zozo

Jag hittade även ett enormt album med bilder pa färgade brudklänningar (mest röda och mot slutet flera svarta)

Ga in pa aufeminin.com
    klicka bort reklamrutan (grrr)
    Klicka pa rubriken "Albums"
    Klicka pa "consulter" under rubriken "albums" till vänster
    Skriv bountymax i rutan och tryck pa knappen "consulter"

Klickar du pa bilden längst ner till vänster
    (Nom d'accès : alyssapronuptiarouge) kommer du in i hennes album med blaa röda och svarta klänningar, trycker du pa ngn av de till höger kommer du in i ett album med olika färgade klänningar

• Zozo

Inga fler??än andra färger da? Annat än vitt?

• Zozo

Japp, det är hon! Fran Grankottevägen.. men vem sjutton är Pecan!!?? Erh.. ledtrad (mer än Grankotte o Örebro..?)

• Zozo

TosTet.. Tack men det har jag redan, funkar bara inte pa alla "sorter".. Suck!

Pecan... Kul.. det fanns ju liksom ett par med sex bokstäver i namnet.. suck! Jag tex! Men du är ju inte jag.. Na börjar det pa I eller S möjligen..? (Personen med 3 bokstäver i namnet träffade jag helt nyligen!)

• Zozo

pale.. Det är en Atelier Diagonal nr 336 fran 2006-kollektionen. Jag köpte min pa Ateljé MB i Vinslöv i Skane, där de var billigast pa de flesta AD-klänningarna. Ska finnas pa fler ställen blaa i Gbg.. men¨i Vinslöv är de billigast!

• Zozo

Pecan.. eller "U" kanske?? Hjälp! ALLA hade ju 6 bokstäver i förnamnet!

• Zozo

Jag TRODDE det var du! Hej Bella! Kul med Thailandsbröllop.. Vi gifte oss i Bourgogne under en vecka med de 30 närmaste (Bla a Asa!) den 14/8 och vi kommer troligtvis att resa runt i Vietnam och Thailand i december!
    Gratulerar!!!

• Zozo

Enghav/Tiger.. Va?! MENAR du att vara mammor jobbar ihop!? Näh? Vad liiten världen är!

Pecan.. hehe. Jag rekommenderar verkligen att fira bröllop i flera dagar - det var urhärligt! Om det nu blev mindre strss/jäkt vet jag inte egentligen. Det var en massa organiserande med att planera pa distans ocksa.. men det blev saa lyckat!

Svar på tråden Röda brudar - med el utan bild!