• Pecan

Röda brudar - med el utan bild!

Zozo!!

Jag halkade in på er bröllopssida och upptäckte att det var någonting bekant med bruden i fråga!!!

Jo, men visst var det väl Sophia från studenttiden på Örebro universitet och Grankottevägen!!

Jättekul att få sig dig, så vacker i din superläckra brudklänning!!

Kan du möjligen gissa vem jag är? (fniss, fniss)

• Pecan

Ok Zozo!

Vi läste bla statskunskap ihop....

Vi var ju några tjejer som höll ihop en del under en period. Jag var en av dem. I början av vår studenttid ordnade vi bla en "fest" för våra faddrar där vi stod för maten. Någon råkade dock "tappa" pepparburken i köttfärsen och maten blev nästintill oätlig. Vi höll dock färgen och ljög ihop att det var en känd indisk maträtt med mycket hetta, som hette Masala. Jag glömmer aldrig kurskamraternas miner när de käkade maten! Behöver jag säga att det gick åt mycket öl den kvällen?
    Hmmm, fler ledtrådar utan att avslöja för mycket. Mitt förnamn har sex boktäver (he, he, he).

• Pecan

Zozo:

Du är inne på helt rätt spår. Isabel är det ju! Jag har varit inne här en del på sista tiden för att få tips och råd ang utomlandsbröllop.(Vi skall gifta oss i Thailand med närmaste släkt och vänner i februari-07).

• Pecan

Zozo!

Ni var verkligen ett vackert bröllopspar!

Vi kommer att bli ca 25 st vuxna på bröllopet och 13 barn(!). Det skall verkligen bli jättemysigt!!
    Så himla skönt att slippa all stress och jäkt inför ett större bröllop i Sverige, vilket vi hade planerat inför från början.

Våra gäster kommer att stanna från tio dagar upp till tre veckor och det gör ju att vi får tid att umgås med alla. Dessutom har vi tillgång till barnvakt så jag och R får möjlighet att hitta på saker på egen hand.

Svar på tråden Röda brudar - med el utan bild!