• JKOA

Bra festlokal nära Malmö/Lund

Hej! Min varmaste rekomendation:
    Alnarps Restaurangen i Alnarp (nära Lomma). Vi gifte oss där 15 juli i år. Vacker natur/trädgård, fin mat, bra servcie, bra krögare och jättefina lokaler. Dessutom helt OK priser. Man får dock ordna all dricka själv (ej kaffe). Vi är jättenöjda. Fråga efter Magnus. www.alnarp.se
    /JKOA

• JKOA

Min uppfattning efter att ha kollat på en massa andra ställen är att Alnarp är prisvärt. Vi betalde 4000 kr för lokalhyra. Trerätters middag för 92 pers kostade drygt 32 000 kr. Dricka, som vi köpte själva antingen på Bolaget eller i DK gock på kanske 7000 kr. På endel andra ställen räckte det inte med 600 kr/ kuvert.

Tänker man sig att ha bröllop i superromantisk slottmiljö så är Alnarp inget alternativ. Lokalerna är ljusa, högt i tak, ganska kala men funktionella och för vår del helt OK. Enda negativa är toaletterna - men där ska man ju inte vara några långa stunder. Trädäcket utanför festlokalen och den underbara parken var ett väldigt lyft tyckte vi.

Maten var underbar och gästerna var mycket imponerade både av smaken på maten, mängden mat och av personalens service. Tillsammans med toastmastern flöt allt suveränt. Vi hade sorbet till efterrätt. Jag var rädd att de skulle strula till det och att den skulle flyta - men allt höll högsta klass.

Svar på tråden Bra festlokal nära Malmö/Lund