• KlaraStjärnljus

Gemensam möhippa/svensexa

Som jag skrev i en annan tråd: Jag och min fästman har önskemål till tjejerna att vi vill ha våran ihop, då fästmannen inte har några vettiga vänner som ställer upp för honom. Dessutom är vi intresserade av samma grejer, och "last day of freedom" är det ju inte, eftersom vi varit förlovade och trogna i fem år...

Några förslag som vi kommit på är:
    *Strippklubbsbesök (tjejkompisarna fasar!)
    *Gammaldags foto i studion på Liseberg
    *Valslektioner
    *Spa
    *Islandshästridning (fästmannen tveksam men ändå)

Nån som har bra och eventuellt billiga tips på en gemensam möhippa och svensexa?
    Saker det inte får vara:
    *Bungyjump
    *Låtinspelning
    *Kareoke
    *Bergsklättring
    *Nåt som inkluderar alkohol typ vinprovning
    *Fysiskt krävande saker man skadar sig av

typ...

Anyone?

• Svar på tråden Gemensam möhippa/svensexa
  • tattar-Emma

Alltså, jag vet inte om det är en bra idé att ni kommer med så många förslag. Om jag var dina tjejkompisar skulle jag vara tveksam redan till att ha med din karl, och att du sen själv kommer med idéer till hela dagen... näää. Möhippan ska ju vara en rolig överraskning! Lita hellre på att dina kompisar ordnar något bra, och tänker på honom med nu när du antytt det.

• KlaraStjärnljus

Alltså, jag vill nog inte komme med tips, men lite antydningar om vad som kommer uppskattas och vad som absolut INTE kommer att uppskattas... Jag är lite orolig för det där, jag är ingen event-person, och jag och mina tjejkompisar kan ha lite skilda uppfattningar om saker ibland... Men du har alldeles rätt, jag ska slappna av och inte lägga mig i! :)

• tattar-Emma

Du kan ju droppa nåt om "ingen utskämning" eller så, men mer än så skulle jag akta mig för =)

Svar på tråden Gemensam möhippa/svensexa