• Moa*

Mini-möhippa

Jag kom precis innanför dörren... Jag känner bara att jag vill dela med mig av min härliga upplevelse jag precis varit med om.

Idag mötte jag upp min vän Melissa på en trendig restaurang här i Boston. Jag trodde att vi bara skulle ta något lätt att äta för att få lite tid att umgås innan jag åker till Sverige nästa vecka.
    Melissa överraskade mig med en mini-möhippa. Hon hade fått tag i mina vänner och ordnat så att vi tillsammans kunde ha en mysig middag på kvällen.
    Det blev verkligen lyckat!
    Vi drack champange och åt ostron. Sen blev det en ordentlig middag och dessert. I USA är det tradition att få presenter på möhippan, så jag fick smycken och sexiga underkläder av mina fantastiska vänner.

Jag hade verkligen inte anat någonting. Det var super gulligt av dem att göra det här för mig!
    Två av tjejerna kan inte komma på bröllopet i Sverige så det kändes extra speciellt att få fira med dem!

Det var kanske inget speciellt i andras ögon, men för mig betyder det så mycket!

• Svar på tråden Mini-möhippa
  • Moa*

Något som gjorde kvällen yttligare minnesvärd var mannen vi mötte på väg från restaurangen...
    Han kom gående med sådana där genomskinliga kalsoner. Vi såg allt!!
    Ni kan ju tänka er hur mycket ett gäng tjejer som precis druckit champange fnittrade då...
Svar på tråden Mini-möhippa