• corinne

Sent om sider en massa foton från aug-bröllop!

Hej brudar!

Tänk vad tiden går, jag gifte mig augusti 2005 och hade stora planer på att lägga in braiga listor med tips och bus och annat när dagen D hade varit. Tänkte såklart även skriva en lång och rolig redogörelse för dagen men... här är jag nu ett år senare!

Vill iallafall att ni skall få chansen att se hemsidan som vi slet så med. Gå in på www. emtfors. se och sedan vidare på bröllop

Lite inspiration av fotona kanske ni kan få iallafall!

Kramar Karin

• Svar på tråden Sent om sider en massa foton från aug-bröllop!
  • Örebroare

Hej Karin!
    Vad fina bilder det var och vad fin du var i håret! Tack för att vi får se korten, och som man brukar säga, bättre sent än aldrig!

Jag kan bara meddela alla att det är lättare att komma in om ni går in på:

www.emtfors.se

• Roslagsbrud

Vilken vacker klänning! Egen design eller?

• ak76

Jättefina foton!
    Grattis och lycka till!

• corinne

Tack, tack! Kollade igenom korten själv nu när jag kom mig för att gå in här igen, och mmmm vad härligt det känns att tänka tillbaka!

Roslagsbrud:
    Klänningen var en KiK-modell.

• svarta

Vad fina ni var! Du har lyckats hitta den där perfekta avvägningen mellan smycken, smink, hår och kläder. Hoppas att jag lyckas lika bra...

Lycka till!

• Lilltrolle

Men gud så snygga ni var!! Vilken duktig fotograf ni haft - det märks att hon är duktig på efterarbetet oxå - med att fördjupa färger etc - himlen ser ju ut som den är målad!!!

Klänningen var toksnygg, håret och blommorna oxå!!

Grattis!!

• corinne

Oj, tack! Vad gulliga ni är!

Lilltrolle:
    Visst hade vi en duktig fotograf men det är faktiskt inget gjort med fotona. Vi hade tur med himlen helt enkelt!

• Lilltrolle

OJ!! Det trodde jag inte!! Där ser man!!
    Vilket jobb ni verkar ha lagt ner med cykeln å allt!!
    En fråga - tårtan var är den ifrån?

• corinne

Tårtan köpte vi från "En liten smula" i Norrtälje. Cafét har fått utmärkelsen Sveriges bästa för något år sedan och Therese som äger det brukar vara på TV lite då och då. Just det, en bok har hon gjort också, som heter just "En liten smula".
    Priset har jag lyckats förtränga. Den gick på en del men var fantastiskt god (å fin, tycker jag) och eftersom vi inte hade någon efterrätt ville vi ha något extra!

• 060909

Åh, vad fina ni var!

Vi har nog väldigt lika stil. Gifte mig den 2/9 och jag hade också en KiK-klänning (men en annan modell), liknande håruppsättning med orkideér i håret och orkideér i buketten. Komiskt! Har inte lagt ut bilder än men det kanske kommer så småningom.

Svar på tråden Sent om sider en massa foton från aug-bröllop!