• MrsGlantz

Bröllop i Kalmar (med omnejd) sommaren 2007!

Hej hej...
    ..har läst inläggen i denna tråden och tänkte bara att jag skulle tipsa om lite olika saker. Själv har jag inte gift mig ännu, men om snart bara en vecka så smäller det och det känns underbart!

Vi ska gifta oss i Slottsruinen och där tagit hjälp av Aptit Öland (helt underbara killar), tror inte man kan vara med flexibel och engagerad som de har varit hela resan lång. Rekomenderas verkligen!

Frisör i Kalmar: ska göra mitt hår hos Bergfeldts frisörer (Gunilla) Har gjort mitt hår hos henne många gånger genom åren och hon är verkligen duktig både på klipp och uppsättningar!!

Fotograf: Atelje Sofi (nere vid Kalmar Slottspark). Mycket trevlig fotograf och massvis med bilder man får titta på vid första besöket!!

Boende för gästerna har vi valt: Hotell Strand, Villa Sol och Villa Ingrid (alla i Borgholm) De har gett oss bra priser och varit supertrevliga!!

Lite tips på vägen iaf...kan berätta mer när jag sagt jaaaaa och är galet nykär!!

• MrsGlantz

Inesgj: Vi ska vara i Borgholms Slott både under vigsel och fest, jättefin miljö!

Vi gifter oss som sagt nu den 21 oktober och jag vi skickade ut inbjudan första veckan i oktober (det kanske tog ska skickas tidigare och det är ett sommarbröllop) Sen hade vi osa-datum den 20 september!

Var ska ni gifta er?

• MrsGlantz

Cavatina: Nerverna är under kontroll :D Det pirrar härligt i magen när man pratar om det, men jag känner mig inte jäääättenervös. Lite ska man väl va :D:D:D
    Tror vi har haft en ok planering hela vägen, började planera lite smått i januari i år!

• MrsGlantz

Glömde tillägga att vi har bokat DJ från Borgholm som cateringfirman rekommenderat. Han kallas Linus, spelar 70-80-tals musik men även ny musik. Kan återkomma efter bröllopet och berätta om det blev ngt drag på dansgolvet :D

Svar på tråden Bröllop i Kalmar (med omnejd) sommaren 2007!