Eriksberg: världen är liten, som man säger... Är ert giftemål hemligt ännu, så att jag ska hålla tungan i styr? Min mamma jobbar på samma arbetsplats som dina blivande svärföräldrar. Jag vill inte göra bort mig!
Ringarna måste nog gå att korrigera det tror jag nog också, men så ska man hitta "the one" också. Det är jobbigt. "Sagan om ringen" tar sin början. Hehe...
Inbjudningskort ja. Vi har inte heller bestämt när de ska skickas. Kanske i mars. Vi var på ett bröllop i slutet av maj detta året och de inbjudningskorten fick vi strax efter nyår. Jag tyckte nog att det kändes lagom... Som gäst är det ju kul att ha något att längta till också. 6 veckor innan låter som kort tid, tycker jag också. Gästerna ska ju ha god tid på sig att fixa resa, boende, kläder, presenter, möhippa, svensexa mm. Ett par, tre månader är väl schysst kan jag tycka.
Feline07: Vi tänkte också göra egna inbjudningskort. Det är jättekul att pyssla!
Angånde tips för boende för era gäster så kan jag bara hålla med Eriksberg. Hotell Svanen på Ängö är bra och billigt ( www.hotellsvanen.se ), det tänkte vi rekommendera för våra gäster också!