Inlägg från: Trollungen |Visa alla inlägg
  • Trollungen

Bröllop i Kalmar (med omnejd) sommaren 2007!

Hej!
    Det finns så många trådar så man vet ju inte vart man ska vara med. Själv bor jag i Torsås kommun och vi ska gifta oss i juli -07. Kanske ska stanna här??

• Trollungen

Cavatina
    Vi har bokat kyrka, det är allt. Ni då?

• Trollungen

Gutt! Redan onsdag, dagarna och veckorna bara rinner iväg. Närmare och närmare bröllopet :). Hur är det med er, har ni planerat allt?

• Trollungen

Hallå alla glada.
    Nu har jag ringt till fotograf och om catering,känns skönt. Nu ska vi bara bestämma oss vad vi ska ha för mat :). Måste boka en tid med dem så vi kan få komma och provsmaka.
    Är ännu osäker vad det gäller dekorering i lokalen. Men nu har jag fått med min sambo i planeringarna,hahahah...

• Trollungen

Cavatina 9 juni
    Discodivan 13 juli
    Trollungen 14 juli
    rorrac 21 juli

• Trollungen

Har alla här inne hittat sin klänning?
    Jag har inte ens varit och provat ännu...hinner ju inte med. julen kommer ju innan....suck.
    Min sambo är inte så intresserad, litar på att jag ska fixa allt. Börjar tröttna på det.

• Trollungen

Hua, såg just ett kort på mig själv sen helgen, när min sambo och jag var på SPA. Fyyyfaan, vad tjock jag är...håller på att banta men tycker att det går för sakta :(. undra om jag kan gå ner mina 20 kg tills den 14/7??
    Just nu väger jag 89 kg, från start vägde jag mig 90, ska väll tilläga att jag bara är 162 cm lång.
    Inte vill man tänka på att prova brudklänning då.

• Trollungen

Är det någon av er som börjat jul stöka?
    Själv är jag hemma i dag trots att jag e frisk och kunnat gå till skolan. Blev så deppig och trött av allt detta mörker och regn. Tycker fler än jag att det är okej att stanna hemmma en eller två dagar??

• Trollungen

Hur ska man duka om man vill ha vit röd och guld som färgtema?
    vi har vita pappersdukar,röda servetter,röd brudbukett vill jag ha och guld hjärtan på inbjudningskorten. Hur kan man få in guld mer?

Svar på tråden Bröllop i Kalmar (med omnejd) sommaren 2007!