Cavatina: Sitter här och lyssnar på Brudmarsch från Öland med tårar i ögonen... Tack för länken!!! Ojoj... det känns ju på riktigt nu!
Spännande med brudklänningsprovning. Jag håller som bäst på att designa min tillsammans med min sömmerska.
Kul att du skvallrat lite du också... hehe! Att hon inte visste det innan. Trodde att mamma skulle ha hunnit att berätta det för länge sen, eller RE för den delen...
augustibrud8:
Ang. fotograf: Har fått svar från Ateljé Sofi nu. Juli är lugnt än så länge och augusti är säkert inte heller någon fara då. Men hon skrev att det blir snabbt uppbokat.
Vi har preliminärbokat Ateljé Lindh i Smedby nu. Det verkar bra att ha en fotograf med god lokalkännedom.
Jag frågade en massa frågor till de två ovanstående fotograferna. Är någon nyfiken kan jag maila alla frågor och svar, det tog upp alldeles för mycket plats här...
Här kommer frågan om paketpris...
Bjallan) Om ni har paketpriser på bröllopsfoto, hur mycket kostar det och vad ingår då?
Svaret (kortfattat) L)= Ateljé Lindh S)= Ateljé Sofi:
L) Jag bifogar en prislista i PDF-format. (Bjallan mailar den som är intresserad, bara hojta till... Lägsta paketpriset är 1900:-. Då ingår: fotografering ca. 60 min., album med 16 st bilder 9x12 cm, digital kontaktkarta med alla bilder från bröllopet, konsultationsträff innan bröllopet (vid behov så åker vi och tittar på fotoplatsen).)
S) Vi tar en kostnad på 2400:- för fotografering, planering och visningen.
Sedan finns det vissa tillägg om man vill vara utomhus, i och utanför närområdet, obekväma tider mm. Sedan betalar man efter vad man beställer på visningen.
Hoppas att dett kan vara till en liten hjälp för någon i jakten på fotograf.
Ha det gott allihopa!