Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

Rockbröllop gift!!!

Åh, då var man alltså gift dåra!

Till Er som väntar på denna underbara dag.... ni har nåt helt otroligt att se fram emot!

Dagen innan den stora dagen var vi ute i lokalen o fixade hela dan. Pust, vi var klara 10 på kvällen. Mina tjejer kom på kvällen o hjälpte till.
    Det var mina 3 tärnor och 2 utav mina närmaste vänner.

Därefter åkte vi till min mamma o pappa o fick tacos o drack lite rosévin. Själv blev jag plötsligt förkyld...blä. Sov 3 timmar på natten!!!! PANIK! Usch... aja, jag piggnade till på morgonen.

Åkte med en av tärnorna till frisören... hon hade dukat upp ett fantastiskt champagnebord med massor av frukter och härliga bisqvier! Å så blev det jättebra med håret, dessutom så fick jag bröllopsuppsättningen i present!!! LYCKA!

M2B o hans marsalker checkade in på hotellet vi skulle bo på natten. (Hans bästa kompis kom kvällen innan o tog nån lugnande öl med honom....) Där gjorde dom sig i ordning.

Vilken kaos det var ute hos mamma o pappa, en underbar kaos med blombindning, hårfixande, sminkande och små fnissattacker! Sen kom mina barn och fick bli ordning-gjorda av mamma, herreguuud vad vackra dom va! Nästan så det brast redan då...

4 var det dax att åka, pappa körde mig o tärnorna, vi fick stanna nån gång på vägen för att gå ut o lufta oss o slå ihjäl tid för att inte va för tidiga till kyrkan.

O där fick jag se en liten skymt av min helt underbara blivande man, han va sååååå fiiin... men han lyckades inte se mig!

Jag va sååå sjuuukt nervös utanför kyrkan, barnen lugnade mig något....

Klockorna ringde o in gick vi, först barnen sen pappa o jag, efter gick de vackra tärnorna!
    Fick en sån adrenalinkick på vägen in, visste inte om jag skulle skratta, gråta, svimma eller spy :) Det var så maffigt, kyrkan helt full med folk som stod på kyrkbänkarna för att få fota! O så vår vackra ingångsmusik...helt GRYMT!!! Shit....

Där framme stod världens vackraste blivande man o väntade, hade kunnat hoppa på han när jag väl kom fram, my god vilken kille!

Vigseln givk jättebra närj ag väl lugnat mig, slutat skaka o allt det. Pappa våga knappt släppa mig för att han va rädd att jag skulle rasa ihop :)

M2B:s bror sjöng o spela 2 låtar, en som jag tillägnat min man o en till mig. CVI visste inget om dessa så det kom som en överraskning, jag grät..... så vackert!!!

Nu var jag så ivrig på o få skriva av mig lite så jag har bara lyckats fått tag på några få bilder. Tänkte jag skulle skriva in igen sen när jag fått fler!

Jag återkommer...men här finns några bilder att titta på!

www.familjeliv.se/hem/bebis_igen/galleri.php

• Svar på tråden Rockbröllop gift!!!
  • Rockbröllop

Nämen...varför går det inte??? E de nån annan som kan öppna bilderna tro???

• Rockbröllop

Okej... bara jag som inte riktigt kunde öppna tror jag :)

• Rockbröllop

Jo... men inte bland dessa bilder....

Jag skall lägga in fler snart, då finns det fler ingående på frisyr o sånt:D

• Rockbröllop

Ja vi hade ju rocktema, o det var många som uppskattade det annorlunda! Det blev otroligt personligt.... Har en väninna som varit på 100 bröllop (nästan, hihi)... hon sa att det var det mest personliga hon nånsin vart på...

O det var så kul att alla märkte det genomgående temat oxå.... :)

• Rockbröllop

Tack snälla!!! Hihi.... som sagt ska skynda me nya bilder. Vet att jag totalt rota i allas bilder o gärna närbilder såm an såg uppsättningen ordentligt, hihi!

• Rockbröllop

Novaline:

Ja temat var rock, alltså musiken rock. Den löpte i dukningen som var svart och vit med festprogrammen som hade svart band med döskalle pärlor. Placeringskorten hade stickers med rock motiv.

Hela festen gick helt i svart och vitt....

Ingångsmusik samt musiken i kyrkan var det rock tema i...

Hmm.. mer då, drinkarna hette typiska rock ord...

Alla ombads klä sig med inspriation av vårt tema.

Min man hade döskalle ringar på sig....

:D

Okt 2006:

Jaaa, dom var med i festprogrammen.... superuppskattat!!!

Fd. svart brud: Tack.... ja, det var lite annorlunda med det svarta i det annars oskyldiga vita. Jaa....frisyren ja, han e tol lockig så det enda sättet att hantera det är daxvax o en massa spray, :D:D:D

• Rockbröllop

_koko_: Tack...alltid kul o kunna inspirera andra!! Det var värt varenda sekund av allt extra slit man fick lägga ner... hihi!

f.d Svart brud: Ellerhur, det kändes lite som en blandning av en försiktig maskerad blandat med nåt så heligt o känslomässigt som själva bröllopet stod för, häftigt! Jätteuppskattat, vi va totalt nedskickade av hurra sms dagen efter.... kul

• Rockbröllop

Tack snälla allihop.... :D

• Rockbröllop

Ska lägga in bilder så fort jag får resten!! Alla som utlovat bilder är så sega...... *stamapndes som en tolvåring i golvet*!! :D
    Då får du se festprogrammen....

KlaraStjärnljus: *Rodnar* ...... nu blir jag smickrad, vad kul o höra! Häftigt o gifta sig där och då....fniss!!!

• Rockbröllop

jENNY: Dom köpte jag på LAGERHAUS... har sett att dom finns kvar!

Andie: TACK!!

Värmlandstjej: Vi har "Nothing else matters" med Lucy Silvas...supermäktig med stråkar o sånt i början! Det blev succé!!!

• Rockbröllop

TACK!! Håller för fullt på att få in mer bilder! Återkommer så fort sidan är klar! Ska göra en giftas sida.... :)

Kram till Er alla!

Svar på tråden Rockbröllop gift!!!