• helenekl

Å nu kommer även mina bilder:D

Vår dag började med att jag pep iväg på morgonen för att åka till frisören o bli fin där. efter två timmar var det dags för M.U.S o bli sminkad.

väl klara så åkte vi hem o lunchade, jag, en av tärnorna o fotografen

min man var hos sin bror fixade sig där så vi såg inte varandra förrän det väl var dags!:)

när klockan började närma sig halv fyra var jag så nervös så jag nästan kräktes!!! jag skulle ju överraska min man i kyrkan med att sjunga för honom o det var riktigt pirrigt kan jag lova!

jaha, då var det dags att gå in i kyrkan.... första stegen gick jättebra, men sen hände det nåt! jag började hyperventilera o var på väg att svimma!! min man stod där framme o väntade på mig o var så snygg så jag nästan dog!!!!
    jag klarade mig fram med nöd o näppe o väl framme gick det ganska bra, det var tur att jag hade underkjol för då syntes det inte hur mina knän spelade kastanjetter! :D:D:D

jag hade en del fnitterattacker under vigseln men det upplevdes tydligen bara som charmigt så det fick jag gott bjuda på ;)

när jag skulle sjunga för min man så blev han så ställd o fattade inte nånting!
    när jag väl började sjunga så log han mot mig med tårarna rullande nerför kinderna.....det var det mest känsloladdade ögonblick jag någonsin upplevt....större än något annat!

efter bröllopet så bar det av till porträttfotografering i ett av vår stads vackraste miljöer:D

o sen bar det av till festen som varade till efter två på natten o vi satt ute hela tiden....så varmt var det! :)

jag vill inte skriva så era ögon blöder när ni läser så nu räcker det, men titta gärna på våra bilder!

www.mariaandersson.com/kumpula

• Svar på tråden Å nu kommer även mina bilder:D
  • helenekl

corinne; ja tack så hjärtligt, den är hemmagjord:D

silvera: å jisses, tittade du på ALLA!? ja vi är så himla nöjda över allt denna dag!:D

• helenekl

Henax_ o LKU; ni är bara bäst! :D:D:D vet precis vad ni ska göra o säga! THANKS GIRLS

• helenekl

...srm...; jag skrattar ihjäl mig; jo du är inte ensam om denna kommentar!!! men det är aldrig nån som säger om det är en komplimang eller förolämpning! ;)

• helenekl

...srm...; tackar tackar;) jo, klänningen hittade jag på tradera o den kostade mig 2795 inkl frakt från kina o då var den skräddarsydd :)
    den finns visst på ebay oxå har jag sett i andra trådar

carina6: jisses orkade du oxå med alla bilderna? jag trodde inte nån skulle det!:D....självklart kommer ni vara otroligt vackra när er dag står för dörren!!! vi vårdar vår kärlek för alltid:D

Jenca; tackar tackar!:)

• helenekl

albin04: tack så hjärtligt för dina fina ord! :)
    jo jag var mer än nöjd, jag hade inte en enda skavank i ansiktet o ändå såg jag inte "målad" ut! det var väldigt proffsigt gjort o jag valde nästan allt hon hade i mitt ansikte för pengarna, förutom ögonskuggorna och highlightern

asch, rakt av, jag är HELNÖJD!:D:D:D

o tidsmässigt tror jag det låg på en timme ungefär...plus/minus några tio minuter ;)

lycka till på DIN stora dag med!

• helenekl

diana23: med risk för att vara tjatig, men; tack så jättemycket du med diana! :)

• helenekl

tänk vad mycket det betyder att få höra såna kommentarer!!!.........man blir lika glad varje gång någon säger nåt fint om vårt bröllop!!:D:D:D:D:D

• helenekl

LKU: *fniss*, du gör mig generad! men som du beskriver MIG så är även DU min vän! puss puss puss! :)

nencer: hihi, nu måste jag ju fortsätta tacka för de fina orden så inte LKU skäller på mig! :D:D:D:D......nävars, men tack så jättemycket du med!

Svar på tråden Å nu kommer även mina bilder:D