• Annie*

Annie* är gift!

Skriver ingen berättelse men precis som alla andra så hade vi den mest fantastiska bröllopsdag man kan önska

Kika gärna på:
    www.pixbox.se/alb149143_56de3988

(Bara ett par av bilderna som fotografen tog ute i det gröna precis efter vigselakten)

• Svar på tråden Annie* är gift!
  • Ell

Jag kan inte se några bilder...?

• ¤C¤

Grattis!
    Det går tyvärr inte att se bilderna, du kanske måste göra albumet offentligt?

• Örebroare

Nu är vi väldigt nyfikna på att få se dina bilder Annie* !

• Annie*

Hmm, va skumt. Jag har valt alternativet att alla ska kunna kika på dessa, kanske någon som är van med Pixbox som kan hjälpa? (Själv kommer jag direkt till albumet när jag klickar på länken...)

• bauti

Inga bilder än. Men det står att det finns 6st privata bilder.

• Annie*

Ok, ska se om jag kan ändra igen men jag har valt alternativet "publika" för allmänheten så det verkar vara något fel.

• Annie*

Nu då-nu borde det fungera! Hoppas jag inte byggt upp för höga förväntningar nu, bara några få bilder liksom...

• LKU

Annie*

Det verkar funka nu, för jag kunde i alla fall se jättefina bilder på er! Ni var så fina, helt underbart kort när du sitter i gräset med klänningen "utbredd" och maken brevid. I LOVE!!
    Stort grattis!

• bauti

åååååååååå va fina ni va.

• LKU

Tips!
    När ni kommer klickat på länken, klicka på "aa_grane" så kommer bilderna upp, sen är det bara att kolla!

Svar på tråden Annie* är gift!