• Annie*

Annie* är gift!

Skriver ingen berättelse men precis som alla andra så hade vi den mest fantastiska bröllopsdag man kan önska

Kika gärna på:
    www.pixbox.se/alb149143_56de3988

(Bara ett par av bilderna som fotografen tog ute i det gröna precis efter vigselakten)

• Svar på tråden Annie* är gift!
  • Annie*

Hmm, va skumt. Jag har valt alternativet att alla ska kunna kika på dessa, kanske någon som är van med Pixbox som kan hjälpa? (Själv kommer jag direkt till albumet när jag klickar på länken...)

• Annie*

Ok, ska se om jag kan ändra igen men jag har valt alternativet "publika" för allmänheten så det verkar vara något fel.

• Annie*

Nu då-nu borde det fungera! Hoppas jag inte byggt upp för höga förväntningar nu, bara några få bilder liksom...

• Annie*

Oj-vilken egotripp det här blev Va kul Ell att du gillade klänningen. Det var den absolut första och enda jag föll för och letade "världen över" via Kanada, Australien, Södertälje och till slut hittade jag den i Luleå tror jag det var . Det är en Maggie Sottero "Seattle Marie" som hade utgått, därför var den så svår att hitta och de få som fanns var tokdyra TILLS jag hittade denna

• Annie*

Ja, han kommer från Falun, jag med

• Annie*

Tallen: Grane VVS, stämmer

ThereseS: Tack!

l i s a: Också tack...

Svar på tråden Annie* är gift!