Hur länge var ni ett par innan ni gifte er?
En ny spännande undersökning!! Jag är så nyfiken =) Hur länge ni var tillsammans med era respektive innan ni gifte er/planerar att gifta er.
För oss tog det 7 år att byta vigselringar =)
En ny spännande undersökning!! Jag är så nyfiken =) Hur länge ni var tillsammans med era respektive innan ni gifte er/planerar att gifta er.
För oss tog det 7 år att byta vigselringar =)
1 år och 4 månader. Fast vi hade känt varandra i 5½ år före vi blev ihop :)
10 år och 2 dagar (vi ville gifta oss på en lördag...)
Han friade efter drygt 1 1/2 år nu. Vi gifter oss nästa sommar så då har vi ju varit tillsammans ytterligare ett år=) Alla våra vänner höll på att svimma när vi berättade! Bägge har vi ju haft förhållanden innan och när man jämför (vilket man inte ska göra;) Så är vi bägge två fast beslutna att det är med varandra som vi vill skapa en framtid. Så känns d rätt e d väl bara att köra på=)hehe... Kul att det varierar så mycket från förhållande till förhållande=)
Drygt sex år och två barn, hittills. Och bröllopet blir i mars, så närmare sju år blir det ju då.
När vi gifter oss i juni 2007 kommer vi ha varit tillsammans i knappt 2,5 år.
Vi förlovade oss efter knappt 1,5 år (i somras) och gifter oss på 1-års dagen av förlovningen.
:)
11 år, 7 år som sambor och inte en dag för sent. ellr för tidigt heller, även om det känts rätt från dag 1
11 år här med! 10,5 år som sambo, förlovade oss efter 6 månader. Första barnet kom efter 2,5 år och andra 4,5 år efter det första. Nu är jag lycklig och nöjd!
Är inte gifta än men det blir... Lite drygt 3 år
när vi gifter oss i sommar har vi varit ihop i drygt 3 år och 1 månad
vi kommer ha varit tillsammans i 1 år och 11 månader *lycklig*