• ninjan

vill du veta vilken kändis du e lik?

Om det är nån som vill fördriva tiden med nåt helt onödigt så kan man kolla vilken kändis man liknar, på www.myheritage.com

Förutsätter att man har digikamera..

En kul grej, bara :)

• Svar på tråden vill du veta vilken kändis du e lik?
  • Flinga

Sambon och jag har värsta frenzyn. Blev själv precis Marilyn Manson. Vi skrattade jättemycket. Och ännu mer när sambon upptäckte att den inte zoomat in mitt ansikte utan min mössa!

Min mössa liknar Marilyn Manson!! Och den är typ naturvit och stickad. Med en tofs.

• Lippi

På nästa bild var han lik Nick Carter... Lite mer likt i varje fall!

• Kirsto

flinga: hahahahahaha! :-d :-d :-d störtskönt! :-d

• Flinga

Nu har vi kollat alla foton vi har.

Resultatet:

Sambon: Liknar Tom Welling (stålmannen i Smallville)

Han har äver drag av Taylor Hanson och Wenthworth Miller (snyggingen i Prison Break) (fan vad jag har det bra!)

Jag har fått Greta Garbo, Heather Locklear och Beyonce flera gånger (hur de får ihop det vet jag inte riktigt)

Jag har dessutom drag av Alyssa Milano, Natalie Imbruglia och någon som heter Kelly Rippa.

Resultatet: Vi måste vara jättesnygga. Fast jag fick i och för sig Anthony Hopkins en gång. Typ 73%

• karinna

Hahahahhaha, den här tråden skulle passa bra som argument i feministtråden på debattforumet.

Lippis skäggige sambo var lik Victoria Beckham och Flingas mössa var lik Marylin Manson. Hur queer är inte det?!

• Flinga

Vi gjorde en test. Vi hämtade en bild på Tom Welling (killen från Smallville) och körde den i testet. Konstigt nog är han inte lik sig själv mest, utan en kille som heter Kian Egan, därefter Sophie Marceau (prinsessan i Braveheart), Holly Marie Combs (en av systrarna i förhäxad) Heidi Klum (supermodell). Först på femteplats kommer Tom Welling själv, på 73%, en femteplats som han delar med Britney Spears.

Han är alltså exakt lika lik sig själv som Brittan är.

Däremot Elijah Woods kändes igen direkt.

Angelina Jolie däremot, fick inga träffar alls på ett tydligt foto rakt framifrån.

• Flinga

Vi testade nu att köra en bild där någon morfat ihop Brad Pitt och Angelina Jolie till en och samma.

Testet visade att bilden var mest lik Brad Pitt. (starkare genpool)

Angelina var däremot inte alls med i föräldraskapet över detta lilla hollywoodska freak. Det var däremot Orlando Bloom och Jamie Lee Curtis

• Kirsto

Flinga: Intressant resultat minst sagt!

• Zozo

Jag liknar Johnny Weissmuller och Serena Williams och Condoleeza Rice och Prinsessan Victoria!!!! och min make John Cusack och Tony Blair! Arrrggghh!

• Zozo

Andra gangen blev det Rachel Weisz och en indiska, samt Ronaldo.. en svart fransk fotbollsspelare.. ska ga och dränka mig!

Svar på tråden vill du veta vilken kändis du e lik?