• Vicke73

Pitebrudar!

Till er som soker fotograf kan jag tipsa om Hakan Johansson www.fotografhjo.se som fotade vid vart brollop och vi var valdigt nojda. Han var med i kyrkan, tog foton av oss och var aven med vid fordrinken innan middagen. Han jobbar inte som fotograf pa heltid sa om ni ska gifta er en veckodag kanske han inte kan men han ar billigare an fotostudiorna i stan och jag tyckte att han var mycket flexiblare (de fotografer jag pratade med i stan ville ha flera hundra i tillagg bara for att fota utomhus sa jag fragade inte ens vad det skulle kosta om man ville ha med dem i kyrkan och vid festen).

Om ni vill se nagra av hans bilder fran vart brollop kan ni skicka ett meddelande via var sida (sok pa Isleworth under ort, vi ar det enda brudparet pa den orten).

• Vicke73

Ska kanske ocksa tillagga att ytterligare en anledning till varfor vi valde Hakan var att vi ville ha alla fotona fran brollopet pa en cd-skiva istallet for att fa ett fotoalbum och vara tvungen att ga tillbaka till fotografen om vi ville ha fler foton framkallade. Alla fotografer vi pratade med i stan innan vi hittade Hakan var antingen valdigt motvilliga att ge oss alla foton pa cd eller sa ville dom "rakna pa" priset i sa fall.

• Vicke73

Hej SagaTova,
    Jag forsokte ladda upp ett foto pa var sida har pa brollopstorget men det var for stort sa det gick inte.

Testa den har lanken (jag har bara hunnit ladda upp 2 foton annu), om den inte funkar ga till var sida har pa brollopstorget (ga till sok brudpar och sok pa ort Isleworth) och skicka mig ett meddelande med din email sa att jag kan 'invite you'.

www.kodakgallery.co.uk/ShareLandingSignin.jsp&Uy=-zdnwd&Upost_signin=Slideshow.jsp%3Fmode%3Dfromshare&Ux=0

Svar på tråden Pitebrudar!