Inlägg från: Fluffbullarna |Visa alla inlägg
  • Fluffbullarna

1 september 2007

Det lutar åt 1: a september för oss med. Vi ska titta på lokal på fredag, så det beror på om vi gillar den och den är ledig det datumet. Spännande!
    Förresten, Nides, här är en till göteborgare!

• Fluffbullarna

Nides
    Det är Gräfsnäsgården vi ska titta på. Har ni valt något ställe? Annars har vi inte kommit så långt än :)

• Fluffbullarna

Det beror mycket på om vi kommer att vara i Gräfsnäsgården, i så fall har vi ju hela Slottsskogen precis utanför och där finns det massa mysiga platser att vigas på. Det blir borgerligt för oss i alla fall.

• Fluffbullarna

Nu har vi preliminärbokat Gräfsnäsgården till1 1:a september!

• Fluffbullarna

Den var nog ungefär som vi hade tänkt, den behöver pyntas upp en del men det borde inte vara något problem eftersom vi får ha den från fredag kväll. Bra att allt var i ett plan också så de gamla släktingarna slipper gå i trappor. Och underbart vackert runtomkring!
    Dyker det upp något annat med bra pris kan jag nog tänka mig att ta en titt på det med :)
    Vad betalar ni på Malins skafferi? Har hört mycket bra om det stället.

• Fluffbullarna

Hej alla 1 september-par! Hur går det för er?

• Fluffbullarna

Jo, jag tyckte det var dags att väcka lite liv i tråden igen :)
    Vi har väl egentligen inte bestämt så mycket mer, men har funderat lite smått på det mesta.
    Har tex hittat stämplar vi ska använda till trycksakerna och håller på och försöker bestämma vad vi ska ha för tårta.

• Fluffbullarna

Hej! Nej, våra stämplar är från Forma Hantverk. Vad ska ni ha för stämpel från Panduro, har du bild?
    Embossing finns det massor av trådar om här tror jag men själv har jag dålig koll. Det är något med ett pulver som man penslar på. Annars kan du säkert fråga på Panduro, de borde ha någon broschyr om det.

• Fluffbullarna

Nu har jag köpt klänning! Den blev röd och rätt kort!

• Fluffbullarna

Jag har ingen bild på den än, ska försöka fixa det i helgen.
    Jag var aldrig ute efter en traditionell brudklänning utan mer en festklänning, den här är som sagt röd, axelbandslös (fast man kan sätta på axelband), ungefär knälång med lite tyll i nederkanten och snörning med sidenband i ryggen. Märke Fred Sun och köpt på Chelsea Collection på Kungsgatan i Göteborg.
    Har ni andra planerat eller köpt något mer?

Svar på tråden 1 september 2007