trelleborg
är det ngn mer från trelleborg som ska gifta sig här???? eller som redan har gift sig som kan komma me tipps!!!!
är det ngn mer från trelleborg som ska gifta sig här???? eller som redan har gift sig som kan komma me tipps!!!!
vi gifter oss den19 maj -07 men bröllopet kommer att stå i svenska kyrkan i köpenhamn
japp... ska bli kul men lite skraj oxå man har liksom inte lika bra koll på saker när det är så att typ bara 50% förstår vad man menar...
ni då hur set ditt bröllop ut då`???
vi fölovade oss där + att sv kyrkan är helt underbart fin kyrka. både vigsel o festen kommer att hållas i KöPENHAMN.
Blir lite dyrare + klyddigare men det blir oxå något som folk inte varit med om innan ju. :)
Får man fråga hu gammal du e??
jag är 24 år hur länge her du o din kille varit ihopa?? och när bestämde ni er att giftas?
vi har bara varit tillsammans i 1 år men jag har alldrig i hele mitt liv varit så säker. förlovade oss tidigt bara efter ngn månad 19 nov på tivoli under jul marknaden vi drack varm glögg o frös. bytte ringar under ett gigant träd fyllt med stora hjärtan som lös i rött. som i en saga. Detta är min första sambo o den enda jag varit förlovad me.jobbar /läser du i trbg
ja det gör vi jag jobbar i en bygghandel här o min m2b i mö.
ja... mitt tipps är att hitta kyrka som nr 1 och boka den. kan vara svårt att få den dag man önskar. speciellt i små kyrkor.
LOKAL....
Med tanke på utbudet i trbg så boka även den i tid. sen flyter det bara på.