• Sara_80

Äntligen fredag del 7

hej hej. hoppar in här hos er. sitter å väntar på min älskling som har vart i tyskland å shoppat.....

• Sara_80

ja lite segt men bra. ligger i soffan med en katt på benet och handen i godispåsen, mums..:)

• Sara_80

varsågod det e bara å ta ;) ska nog ta en doley´s också att värma mig med medans jag väntar på S...häller upp till oss alla.

• Sara_80

2 december, nerverna börjar komma. skicka gärna hit lite snö jag vill ju åka skidor, längtar

• Sara_80

oj 7 veckor det va länge, stackars er

• Sara_80

både jag å min sambo älskar vintern så det var inget svårt beslut för oss. det va även valet av lokal för festen som gjorde att det blev vinter, den funkar som bäst då.

• Sara_80

här e det vindstilla och glad e jag för det.

• Sara_80

godnatt godnatt på er allihopa, dröm söta drömmar ZzzzZzz

• Sara_80

vaknade till värsta vinterlandet idag..oj oj oj vad det snöar. måste nog rota fram termobyxer. "pullsar iväg till kursen"

• Sara_80

men snälla tjejer det måste va RIKTIG julgran. det e inte jul om man inte får sticka sig på barren när ljusen ska i. :)
    å granen ställer vi in en vecka innan jul, vill ju ha stämmning läääänge.

• Sara_80

Äntligen fredag..i helgen händer det grejer. fick ett telesamtal igår från kompisen i min gamla hemstad att jag ska med ett tåg klockan fyra i em...ahhh möhippa. uj va nervös jag blev nu.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7