• Gable

Äntligen fredag del 7

Kaffe tackar jag aldrig nej till! Inte bullar heller.

• Gable

ApG - jag kunde inte öppna länken!

• Gable

Vilket hotell bodde ni på? Kul att ni hade så trevligt i Stockholmo! Mycket shopping hanns med hoppas jag

Själv har jag gått vidare till slutomgången för jobbet, bara jag och en till kvar. Håll tummarna för mig!!

Mindre roligt... Svåris har bjudit in sig själv till det Gableska hemmet i helgen. Maken undrade om jag planerade på att fly fältet. Har god lust, men hon ska banne mig inte jaga bort mig från mitt egna hem.

Mutter.....

• Gable

Cindy - vilken fin lokal!Billiga menyer också.

• Gable

OM hon kommer?? Tro mig, INGENTING kan stoppa henne från att komma hem till oss. Stööööööööön!!! Ro hit glöggen

Men hade ni inte med er mössor Janos? Trots jag tjatade

MC - heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! Länge sen, men jag förstår ni har det inte alltför roligt där hemma just nu. Bättre ta det nu än i jul!

Jag undrar just om min SM vet om att det ICKE blir någon jul tillsammans med henne. Skulle nog tro att hon får reda på det dan före dopparedan.

5 maj, säger du Cindy... Bara ett halvår kvar! Oiiiiiiiiiiiii!!!

• Gable

Skitsega jobbdator... GRRRR! Var det inte ApG som blev 1500?

• Gable

Aha! Det är viktigt med datum, jag och maken firar varje månad när vi blev ihop, himla trevligt!

• Gable

Det gjorde aldrig jag, provade klänningar. Jag sydde upp min så det fanns lixom aldrig nåt behov av det.

Det ångrar jag lite, man skulle väl ha provat en massa bara-för-att...

Ha så kul Cindy!

• Gable

Jajemensan! Det är mycket viktigt med att fira just det datumet. Tror faktiskt inte vi har missat en enda månad. Jo, när vi gifte oss ;-D Vi köper inga tokdyra saker till varandra, runt 2-300 kr.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7