Äntligen fredag del 7
kan vara planeringsgeneral menar jag!
kan vara planeringsgeneral menar jag!
Grattis till lägenheten Cindy!
Klart vi måste fira 2-års jubileum!!! Vi bestämmer väl det, vilka ska ha rum på af Chapman? Eller vill ni hellre bo på hotell? Lika bra att boka upp det nu. Ska vi ta fredag - lördag eller lördag - söndag?
*Äntligen ett nytt projekt att bita i*
Låg faktiskt och tänkte på vår träff i natt när jag inte kunde sova
Maken hälsar att det är väl på tiden att vi träffas. Han är imponerad att vi har hållt på så här länge.
Och grattis ApG till jämna! Nu ska jag leta upp bråktråden
Äh, så farligt var det nog inte. Eller? Hilde, tråden handlar om marsalken ska vara lika fin som brudgummen.
Jag kanske ska ta och bli lite putt på er eftersom maken o hans bestman hade frock coat.... Och det gillar ni inte..... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......
Mouahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Alla kan inte gilla allting - så är det bara! Jag får allergiska utslag av att folk ska ge graverade/målade glas till höger och vänster och om nån av er andra gillar sånt så får ni göra det.
Apg - jag håller med dig, jag!
Nä nu ska jag göra mig i ordning, vi ska på banken och låna en herrejösses massa pengar jag och maken. Det är sjukt egentligen att vi ska betala en massa när de inte ens har börjat bygga lägenheten. Häpp!
Joho! Jag har sett mindre fina brudpar. Även här på BT. Dock icke i denna tråden.
Har jag inte berättat det? Jag o herr Gable har köpt lägenhet. Som inte finns än. Och som inte kommer att finnas förrän om 1 år. Vi köpte rätten att köpa den i april, nu ska handpenningen på 10% betalas. Tur vi har en snäll bank som ger oss ett ränte- och amorteringsfritt handpenningslån
Det man inte tar in på gungorna får man in på karusellerna eller hur nu det där ordspråket går
Vart finns Rystalls pics? FL?
Hittade dom! Jättefina!
Mäh, har ni alla gått och nannat?! Hoooooooooooooohooooooooooooooooo!!